Avatar billede McWlazlo Nybegynder
23. januar 2012 - 00:23 Der er 1 kommentar

Mit sims3 Lukker ned efter kort tid, er min PC god nok ?

Hejsa.

Min kæreste har problemer med sit sims3, det lukker pludselig ned med en boks hvor der står, at "spillet er holdt op med at fungere"

Min systemoplysninger er følgende:

Operating System: Windows 7 Home Premium 64-bit (6.1, Build 7601) Service Pack 1 (7601.win7sp1_gdr.110622-1506)
          Language: Danish (Regional Setting: Danish)
System Manufacturer: Hewlett-Packard
      System Model: SG3-120SC
              BIOS: BIOS Date: 04/23/10 09:05:45 Ver: 6.01
          Processor: AMD Athlon(tm) II X2 215 Processor (2 CPUs), ~2.7GHz
            Memory: 2048MB RAM
Available OS Memory: 1792MB RAM
          Page File: 1685MB used, 1897MB available
        Windows Dir: C:\Windows
    DirectX Version: DirectX 11
DX Setup Parameters: Not found
  User DPI Setting: Using System DPI
System DPI Setting: 96 DPI (100 percent)
    DWM DPI Scaling: Disabled
    DxDiag Version: 6.01.7601.17514 32bit Unicode

Grafikkort:

Card name: ATI Radeon 3000 Graphics
      Manufacturer: ATI Technologies Inc.
          Chip type: ATI display adapter (0x9616)
          DAC type: Internal DAC(400MHz)
        Device Key: Enum\PCI\VEN_1002&DEV_9616&SUBSYS_2AA9103C&REV_00
    Display Memory: 892 MB
  Dedicated Memory: 252 MB
      Shared Memory: 639 MB
      Current Mode: 1280 x 1024 (32 bit) (60Hz)
      Monitor Name: Generic PnP Monitor
      Monitor Model: L1715S
        Monitor Id: GSM436F
        Native Mode: 1280 x 1024(p) (60.020Hz)
        Output Type: HD15
        Driver Name: atiu9p64 aticfx64 atiu9pag aticfx32 atiumd64 atidxx64 atiumdag atidxx32 atiumdva atiumd6a atitmm64
Driver File Version:  ()
    Driver Version: 8.702.0.0
        DDI Version: 10
      Driver Model: WDDM 1.1

Altså jeg har intet forstand på computere, da jeg selv holder mig til PS3, så har simpelthen bare kopieret hele lortet, beklager !!

Kører mit grafikkort med det påkrævede Pixel shader 2.0 ??
Og hvad kan det ellers skyldes ??

På forhånd tak, til alle eksperter !!
23. januar 2012 - 06:58 #1
Velkommen til ...

Jeg kan godt forstå, at du som ny bruger har svært ved at finde rundt i dette forum.
Det er en dog god ting at vide, at denne kategori er beregnet til fejl og forslag ved brug af Eksperten.dk...
Derfor syntes jeg at du burde oprette dit spørgsmål under en anden mere passende kategori
www.eksperten.dk/spm/Generelt-IT/Andet/

www.eksperten.dk/faq#faq-2-2 ?
Passer denne beskrivelse på dit spørgsmål?:
- NB.: KUN spørgsmål "om" Eksperten i denne kategori. For at få et hurtigt og præcist svar, find den bedst egnede kategori !!!!

http://gratisupload.dk/vis_billede/63279/
http://gratisupload.dk/vis_billede/667708/

Til slut skal/bør du lige at lukke dette spørgsmål, ved selv at lægge et [svar] og efterfølgende sætte flueben i firkanten accepter og afgiv point til dig selv.

---