Avatar billede jacobrd3 Nybegynder
21. januar 2012 - 13:42 Der er 6 kommentarer

blog

hej eksperter jeg søger frivillige til at skrive på min blog og hvis den bliver en succes så kan det være der kommer løn ?
Avatar billede danco Nybegynder
21. januar 2012 - 15:07 #1
1. Du skriver ikke noget om hvad emnet for din blog er.

2. Du vil gerne have at en eller anden skal skrive på DIN blog, og MÅSKE få løn for det? det lyder ikke fair
Avatar billede jacobrd3 Nybegynder
22. januar 2012 - 12:18 #2
hvis du læser det jeg skriver rigtigt skriver "frivillige" og at der kommer løn hvis det bliver en succes!
Avatar billede ChristianRLarsen Nybegynder
23. januar 2012 - 14:06 #3
Forstår ikke dit indlæg. Du skriver "hej eksperter jeg søger frivillige til at skrive på min blog", dvs du har en blog. Og du søger frivillige til at skrive på bloggen. Hvordan vil du kunne tilbyde løn til folk som skriver inde på din blog?

Det kan godt være jeg ikke tolker dit indlæg rigtigt. Men det var sådan som jeg forstod det.

MVH Christian
Avatar billede jacobrd3 Nybegynder
23. januar 2012 - 19:42 #4
det er noget jeg vil finde ud af hvis det bliver en meget besøgt blog
Avatar billede ChristianRLarsen Nybegynder
24. januar 2012 - 08:57 #5
Okej, har du et link til bloggen. Men tror desværre ikke du kommer til at give løn til dem som skriver på din blog ;)
Avatar billede jacobrd3 Nybegynder
24. januar 2012 - 17:18 #6
ja durhuusportalen.blogspot.com

og hvorfor tror du ikke jeg kommer til at give løn ?

og min blog er ikke så god her til at starte med den i begyndelses fase ;-)