Avatar billede tcb82 Nybegynder
18. januar 2012 - 16:58 Der er 2 kommentarer

Min bærbar fanger ikke mit trådløse

Hej med jer :)

Min bærbar:
Dell Latitude D630 med WinXP SP3

Jeg har haft denne lidt ældre bær liggende i noget tid og den var født med Vista. Den var blevet langsom og jeg er ikke den store fan af Vista, så jeg ville starte den forfra og har så installeret XP på den istedet.

Jeg har ikke længere drivere til PC'en liggende, så jeg har måtte ud på nettet og lede. Alle drivere er fundet og installeret korrekt, også netkortet.

Nu er problemet så bare, at den ikke fanger mit private trådløse netværk. Sagt på en anden måde, så er der fuldt signal på drengen, men den hægter sig ikke på. Den kører blot frem og tilbage og "Henter netværksadresse".
Min Lenovo R61 kører fint på forbindelsen - har aldrig haft problemer.

Så - er der en venlig sjæl som måske har en løsning eller nogle ideer til hvad jeg kan gøre?

På forhånd tak.

Mvh
Mikkel
Avatar billede 220661 Ekspert
18. januar 2012 - 17:24 #1
Hej og velkommen til Eksperten.
Har du forsøgt at deaktivere og genaktivere dit netkort?
Avatar billede tcb82 Nybegynder
18. januar 2012 - 23:22 #2
Tak! :)

Så er det også afprøvet, desværre uden succes.