Avatar billede MissH Nybegynder
18. januar 2012 - 15:45 Der er 8 kommentarer

tastatur

Jeg har lige siddet og ryddet op i min mors computer og kan nu ikke skrive på tastaturet - kan nogen hjælpe???
Avatar billede Poko1 Ekspert
18. januar 2012 - 15:51 #1
Skulle der mon ikke være muligt at komme med noget mere er det et Ps2 eller USB Tastatu? og hvilket styresystem?
Avatar billede MissH Nybegynder
18. januar 2012 - 15:59 #2
Smiler - hmmmm, jo meget gerne. Det er windows der er styresystem - tror jeg. Og hvad Ps2 eller USB betyder ved jeg ikke - kan du forklare?
Avatar billede MissH Nybegynder
18. januar 2012 - 15:59 #3
Evt. jeg kunne gendanne fabriksindstillinger - og hvis, hvordan gør jeg så det
Avatar billede vejmand Juniormester
18. januar 2012 - 16:15 #4
Prøv med en systemgendannelse: Start -> Alle programmer -> Tilbehør -> Systemværktøjer -> Systemgendannelse -> Følg guiden, og vælg et tidspunkt fra før problemet opstod.........
Avatar billede vejmand Juniormester
18. januar 2012 - 16:18 #5
Citat  Det er windows der er styresystem - tror jeg. Og hvad Ps2 eller USB betyder ved jeg ikke

Tror måske ikke du skal give dig i kast med at rydde op på en computer.  :-)
Avatar billede MissH Nybegynder
18. januar 2012 - 16:46 #6
Tusind tusind tak for hjælpen - nu køre det bare igen.

Og jeg har lyttet til dit råd - hæ hæ....jeg må jo bare spørge dig igen når der skal ryddes op næste tak.

Ha en god aften.
Avatar billede vejmand Juniormester
18. januar 2012 - 16:55 #7
Velbekomme, og tak i lige måde.  :-)

Her kommer et svar til accept.  :-)
Avatar billede vejmand Juniormester
18. januar 2012 - 17:08 #8
Her kan du se hvordan du accepterer mit svar: http://www.youtube.com/watch?v=s26DGiuvXBo