Avatar billede oppes Seniormester
18. januar 2012 - 00:29 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Smart phone ( ny nokia) eller iPhone ???

Hvem kan vejlede mig at købe en smartfone. Fordi de er vel smart phone 's begge to.
18. januar 2012 - 07:03 #1
Velkommen til ...

Jeg kan godt forstå, at du som ny bruger (???) har svært ved at finde rundt i dette forum.
Det er en dog god ting at vide, at denne kategori er beregnet til fejl og forslag ved brug af Eksperten.dk...
Derfor syntes jeg at du burde oprette dit spørgsmål under en anden mere passende kategori
www.eksperten.dk/spm/Diverse/Fri-debat/

www.eksperten.dk/faq#faq-2-2 ?
Passer denne beskrivelse på dit spørgsmål?:
- NB.: KUN spørgsmål "om" Eksperten i denne kategori. For at få et hurtigt og præcist svar, find den bedst egnede kategori !!!!

http://gratisupload.dk/vis_billede/63279/
http://gratisupload.dk/vis_billede/667708/

Til slut skal/bør du lige at lukke dette spørgsmål, ved selv at lægge et [svar] og efterfølgende sætte flueben i firkanten accepter og afgiv point til dig selv.

---

Hvorfor tager folk fejl ???

---
Avatar billede zer0c00l Juniormester
18. januar 2012 - 08:24 #2
Hej oppes,

Jeg formoder, at det er iPhone 4S og Nokia Lumia 800, du gerne vil sammenligne. I så fald kan du finde en fin vurdering her:
http://www.mobil.nu/nyheder/duel-iphone-4s-vs-nokia-lumia-800-1.490684.html

Uddrag:
"Pris og konklusion

Der er ingen tvivl om at begge modeller ligger i den høje ende af prisskalaen. Med en forventet pris på omkring 4.000 kroner er Lumia 800 dog billigere end selv den mindste iPhone 4S-model, der koster 4.700 kroner uden abonnement.

Begge produkter kommer med en række tjenester, som man kan bruge sammen med mobilen. Nokia Drive giver gratis stemmenavigation, og Nokia Music giver ubegrænset musik uden omkostninger. Windows Phone-styresystemet i Lumia 800 kommer desuden med bl.a. SkyDrive, der giver 25 GB lagerplads til opbevaring af filer på nettet. Apples pendant hedder iCloud, og giver ligeledes gratis opbevaring af filer online.

En af de absolut største fordele ved iPhone 4S er, at App Store har flere år på bagen og at udvalget af enormt stort og dækkende. Windows Phone 7 er godt på vej, men kan stadig ikke nå App Store til sokkeholderne."

Personligt ville jeg vente noget tid endnu, før jeg kastede mig over en Windows-telefon. Både iPhone og Android har noget mere hård på brystet. - Dog ikke sagt, at Nokia Lumia 800 ikke kan overraske!

Faktisk står jeg selv overfor at skulle have ny telefon. Jeg har indtil videre kun haft Symbian og Android - smartphones, men tror, jeg går efter en iPhone 4S næste gang. Personligt synes jeg generelt, at Android bliver lidt presset, når telefonen er fyldt godt op. Jeg kunne godt tænke mig at teste, om iPhone bedre håndterer stress :-)

God fornøjelse med jagten!
Zer0c00l
Avatar billede zer0c00l Juniormester
18. januar 2012 - 08:32 #3
Du kan desuden se en sammenligning af Apple iPhone 4s, Samsung Galaxy Nexus og Nokia Lumia 800 her:

http://www.gratisundervisning.dk/videoer/49-computer-og-it/94-diverse/285-sammenlignig-apple-iphone-4s-samsung-galaxy-nexus-nokia-lumia-800
Avatar billede oppes Seniormester
18. januar 2012 - 11:08 #4
-karise_larry  - Tak for rådet, Men nu ser ud til at vare besvaret men jeg vil gøre som du siger er det rigtige og stiller sprgm en gang til på spm/Diverse /Fri-Depat.
zer0c00I- jeg takker og vi ses på ovenstående spm/Diverse/Fri-Depat.
Avatar billede oppes Seniormester
18. januar 2012 - 11:08 #5
bing
Avatar billede oppes Seniormester
18. januar 2012 - 11:18 #6
karise_larry  Hvordan kan jeg finde Eksperten.dk/spm/Diverse/Fri-Depat  ???
Avatar billede johnstigers Seniormester
18. januar 2012 - 11:35 #7
Brug kategorien til telefoner: www.eksperten.dk/spm/Hardware/Telefoner/
Avatar billede johnstigers Seniormester
18. januar 2012 - 11:36 #8
Pyt... nu har du oprettet det :)
Avatar billede oppes Seniormester
18. januar 2012 - 13:38 #9
karise- jeg fandt ud af det lige til sidst.