Avatar billede PrDSE Nybegynder
15. januar 2012 - 22:57 Der er 5 kommentarer

Word viser kun 11 sider ud af 40?? Men alle tegn fra hele dokumentet er stadig angivet !!

Hej Eksperter,

Dette er virkelig et ekspertproblem!

Vi har arbejdet i en gruppe hvor vi har delt det samme Word 2007 docx dokument på dropbox. Vi har kun dokumentet åbent på en computer ad gangen og pludselig er der opstået en fejl.

De 3 andre i gruppen kan åbne vores rapport og læse indholdet på alle 40 sider med alle 9000 tegn mens det på min computer samt på min kærestes computer (begge windows 7) alene kan læse de første 11 sider mens alle 9000 tegn stadig er angivet. De 3 andre som kan læse det fulde indhold af filen bruger word 2007 og en bruger Open Office til at læse dokumentet hvilket fungere fint.

Jeg har prøvet at kopier alt indholdet over i et andet dokument hvilket ikke løste problemet.

Er der noget måde hvorpå det er muligt at få Word 2007 til igen at læse filen ordentligt?

På forhånd tusinde tak for hjælpen.
Kristian
15. januar 2012 - 23:08 #1
Tanke: Er alle's Word 2007 opdateret til samme stadie ?
Avatar billede Lene Fredborg Ekspert
16. januar 2012 - 00:18 #2
Flere spørgsmål: Sker der noget specielt på s. 11 eller s. 12? Er der f.eks. noget med en stor tabel?

Gør det nogen forskel at åbne og reparere dokumentet? (dvs. vælg Office-knappen > Åbn eller tast Ctrl+O. I dialogboksen Åbn, marker dokumentet, klik på pilen i knappen Åbn og vælg "Åbn og reparer").
Avatar billede PrDSE Nybegynder
23. januar 2012 - 13:30 #3
Godt forsøg men det var tilsyneladende ikke det der var problemet. Det er muligt at se de resterende sider hvis jeg klikker på en anden visning man jeg kan ikke redigere i teksten i denne.
23. januar 2012 - 16:40 #4
PS: Du skal ikke selv lægge [svar]; er 'reserveret' til (til løsninger og pointgivning), som der står. Når man ser oversigten over spørgsmål, tror folk at der er lagt løsning/svar og så bliver spørgsmålet sprunget over...
23. januar 2012 - 16:41 #5
...Er alle's Word 2007 opdateret til samme stadie ? ...