14. januar 2012 - 19:30 Der er 16 kommentarer og
1 løsning

Lag i alle spil over LAN

Vi sidder pt 6 gutter og gamer lidt. Tidligere på dagen spille vi BF2, men det droppede vi, da jeg konstant laggede og mistede forbindelsen til serveren. Hvis en anden hoster, ryger jeg bare ud. Hvis jeg selv hoster, ryger de andre ud. Nu spiller vi så CS:Source på en dedicated LAN server. De 5 andre spiller fint, men igen har jeg connection problemer konstant. What the fanden sker der? Er der nogen der har en ide? Jeg sidder forresten ved en Asus G53SX. Den her: http://www.komplett.dk/k/ki.aspx?sku=648001.

Tænkte på om det kunne være netværket, men virker bare mærkeligt, når det så kun er min computer der bliver påvirket?!

200 point, fordi jeg pt sidder og venter på et svar, for at kunne spille med de andre. :)

På forhånd tak for hjælpen.
14. januar 2012 - 19:35 #1
Nu har jeg lige lavet lidt dload tests og det virker som om det er al nettrafik på min computer der er fucked. Den dropper lige en gang imellem, hvis jeg laver en masse speedtests i træk.
Avatar billede moddi100 Seniormester
14. januar 2012 - 19:49 #2
kører i over kabler?
14. januar 2012 - 20:18 #3
Vi kører trådløst...
Avatar billede kmunk1975 Nybegynder
14. januar 2012 - 21:31 #4
kør kablet bare en ide minimum din
Avatar billede kmunk1975 Nybegynder
14. januar 2012 - 21:35 #5
Hvad udstyr OS og sp / opdatering

Står din pc og opdatere windows eller andet software samtidig
sikkerheds programmer / firewall
Hvis det er yousee eller tdc udstyr & udbyder er der tit en begrænsning på 10 brugere på wifi / trådløs brugere ??? bare en ide
smartphones / iphones tæller vist med der. og hvis din kommer sidst på så kan den ikke logge ordentligt på wifi
Så hvad udbyder og modem / modem router
14. januar 2012 - 21:36 #6
Altså det har virket ALLE andre gange, så det er ikke det der er fejlen. Det skal jo virker over WLAN også. Det kræver jo ikke ret meget nettrafik...
Avatar billede kmunk1975 Nybegynder
14. januar 2012 - 21:42 #7
kan ikke hjælpe undtagen ved at få information..
eller teamviewer adgang teamviewer.com fjernsupport.
men lan spil .er lokal net spil men ved godt vi forventer at trådløs altid kan køre det godt

Så beskriv fejlen igen eller hvad du har ændret siden det virkede sidst
Avatar billede moddi100 Seniormester
14. januar 2012 - 21:42 #8
Du kan sagtens risikere at der er en grænse på hvor mange klienter routeren kan håndtere.

Derudover kan det også have noget at gøre med dit netværkskort. I skrivende stund kan jeg ikke huske hvordan du tjekker det. Men nogle netværkskort understøtter ikke n-protokollen og oplever derfor at de andre kommer i første række.

En anden ting kan også være noget omkring hvor varm din computer er. Hvis den har kørt hele dagen, kan det godt have en betydning.

Men hvilket OS og hvilken hardware har du?
Avatar billede kmunk1975 Nybegynder
14. januar 2012 - 21:43 #9
du spørger om nogen har en ide. har nævnt flere
Avatar billede kmunk1975 Nybegynder
14. januar 2012 - 21:46 #10
det er jo linket til win 7 dyr intel i7 pro og nyt netkort

kan jeg se
14. januar 2012 - 22:23 #11
Jeg har fået ny computer, ny router og ny adresse. Det er det der er sket siden sidst.. Min router er en dlink.
Avatar billede kmunk1975 Nybegynder
14. januar 2012 - 22:27 #12
vil du have hjælp så skriv udbyder og router eller vælg kablet
eller tjek selv videre

Vi prøver at spørge om det er noget med router og wifi og om lag er der stadigvæk ved kablet
vh kristian
14. januar 2012 - 22:34 #13
Bare lige så vi er helt enige. Vi spiller KUN lokalt. Serveren er sat til min router med kabel og vi andre er på trådløst.
Avatar billede kmunk1975 Nybegynder
14. januar 2012 - 22:40 #14
ja men er router ikke sat til internet eller kører i kun lokalt
16. januar 2012 - 21:25 #15
Routeren er sat på nettet, men vi burger lokal IP adresse. Så der er ingen internet trafik.
16. januar 2012 - 21:27 #16
Min Router er en D-Link DIR-855. Der er sat nogle port forward regler op, til når vi gamer BF2 over nettet og de connecter til min computer. Ved ikke om det kan spille ind på Lokal trafik?
01. februar 2012 - 19:00 #17
Jeg kom aldrig rigtig frem til et svar. Forsøger mig andet steds. Hvis jeg finder en løsning, poster jeg den her.