Avatar billede WannabeGeek Nybegynder
14. januar 2012 - 10:56 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Gemme video

Hej alle!

Håber det er under video og ikke stream jeg skal indlægge den her.

Jeg har et lille problem med den her video.. Jeg vil meget gerne gemme videoen, problemet er bare at jeg ikke ved hvordan.. Den åbner i mediaplayer med det samme, jeg har hentet et par programmer hvor man skal indsætte url (Hvilket jeg finder ved at højre klikke) men det virker heller ikke..

Videoen ligger her : http://forsvaret.dk/fkp/Pages/default.aspx

Det er den der hedder Se NY video om Søværnets Frømandskorps..

Håber i kan/vil hjæpe
Avatar billede 50ccm Juniormester
14. januar 2012 - 11:04 #1
Højre klik på linket og vælg "gem link som" så kan du gemme den på din pc.
14. januar 2012 - 11:16 #2
Avatar billede 50ccm Juniormester
14. januar 2012 - 11:23 #3
Det var så ikke den rigtige måde og gåre det på kan jeg se, det virker heller ikke her når jeg prøver, men ved og vælge "Gem destination som" får jeg mulighed for gemme en afspilnings liste til windows media player hvor jeg kan starte videoerne fra, men det kræver nok net forbindelse.

Det ser ikke ud til man får lov til og gemme selve filen.
Avatar billede frem-ad Professor
14. januar 2012 - 11:26 #4
Du vil have filmen på pc'en så vidt jeg kan forstå så du ikke er afhængig af en net forbindelse.
I Windows media player:
1: Har du en klassisk menu for oven så gå til punkt 3 hvis ikke så punkt 2.
2: Så højreklikke nede i det mørke, ved siden af spoleknappe, lydknap, osv. der trykker du på "vis klassisk menu"
3: "filer" - "Gem aktuelle afspillingsliste som.." der vælger du så et sted du ved hvor er eks. dokumenter og ikke i det den foreslår, og så omdøber filen til frømand. Så kan du afspille den i alle medie pogrammer jeg bruger selv winamp
Avatar billede frem-ad Professor
03. februar 2012 - 08:43 #5
Har du fundet ud af det så vi kan få tråden afsluttet
Avatar billede 50ccm Juniormester
06. juni 2013 - 21:49 #6
Svar