Avatar billede idali Nybegynder
13. januar 2012 - 19:50 Der er 9 kommentarer

mangler Windows Vista Home Premium cd

hej er der en der kaqn hjælpe mig med en Windows Vista Home Premium
cd så jeg kan formatere kærestens pc har selv key word så mangler bare en cd jeg kan bruge til at boote fra
ps skal være 32 bit
Avatar billede claes57 Ekspert
13. januar 2012 - 19:52 #1
du kan 'få' den hos microsoft - husk at sprog/bit/sp alle 3 skal passe til din id.
Avatar billede idali Nybegynder
13. januar 2012 - 19:56 #2
når jeg læser inde på microsofts hjemmeside står der at jeg skal kontakte producenten når pcen er købt med den installeret og så syntes jeg det bliver lidt for bøvlet
Avatar billede claes57 Ekspert
13. januar 2012 - 20:05 #3
og der ligger så ikke et link på maskinen, så den selv kan lave en recovery-cd? Ellers er det måske bare en F-tast ved start for at komme til en menu, hvor du vælger reetablering.
Da du intet oplyser om maskinen, så må du selv læse i manualen (evt på nettet).
Avatar billede idali Nybegynder
13. januar 2012 - 20:13 #4
nej har jeg prøvet den kan ikke finde nogen windows
Avatar billede claes57 Ekspert
13. januar 2012 - 20:20 #5
og modellen er hennelig, så du finder selv ud af resten?
Avatar billede claes57 Ekspert
13. januar 2012 - 20:20 #6
hennelig / n=m / hemmelig
Avatar billede idali Nybegynder
13. januar 2012 - 20:27 #7
nej det er en acer extensa 5220
det er Windows Vista Home Premium 32bit der er installeret
Avatar billede claes57 Ekspert
13. januar 2012 - 21:29 #8
side 67 i manualen - start, og tryk Alt+F10
så vælger du restore, og derefter gendannelse - så bliver den som født på ny...
Avatar billede Slettet bruger
14. januar 2012 - 08:18 #9