Avatar billede timeline4 Nybegynder
13. januar 2012 - 16:16 Der er 7 kommentarer

dvd drev vil ikke læse skiver i windovs 7

hej jeg kan ikke få mit dvd drev til at virke det har virket
fint før når jeg lægger en skive i vil den ikke læse den men står bare og brummer har prøvet forskellige skiver men den vil ikke læse dem
når jeg trykker på egenskaber for drevet står der at det virker korrekt har prøvet at installere en ny driver  hvad kan være problemet hilsen jesper.
13. januar 2012 - 16:28 #1
Velkommen til E. ...

Kan du mærke/høre at den i det hele taget snurrer rundt ???
Avatar billede Slettet bruger
13. januar 2012 - 16:33 #2
Det kunne lyde som motoren ikke kører rigtigt. Hvis det er en stationær, så se efter kablerne, prøv eventuelt andre. Hvis det er en bærbar, så se efter, om drevet sidder rigtigt på plads.
Avatar billede timeline4 Nybegynder
13. januar 2012 - 17:13 #3
hej kan det være et software problem der er opstået i forbindelse med en automatisk opdatering af windows 7
13. januar 2012 - 18:05 #4
...Kan du mærke/høre at den i det hele taget snurrer rundt ??? ...
13. januar 2012 - 18:06 #5
PS: Du skal ikke selv lægge [svar]; er 'reserveret' til (til løsninger og pointgivning), som der står. Når man ser oversigten over spørgsmål, tror folk at der er lagt løsning/svar og så bliver spørgsmålet sprunget over...
Avatar billede timeline4 Nybegynder
13. januar 2012 - 21:48 #6
hej jeg tror ikke at den snurrer den brummer hvert tredje sekund cirka det kan være den er gået til selvom den er brugt meget lidt
hilsen jesper
13. januar 2012 - 22:33 #7
RIP !!!