Avatar billede Slettet bruger
12. januar 2012 - 20:59 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

skype!!!

JA ved ikke hvad jeg skulle skrive?! :p

skal bruge et program der kan sende lyden fra ens højtalere ud i ens mikrofon, og så skal det virke sammen med skype.

jeg skal også kunne tale med personen samtidig!!

hvis det overhovedet findes :)
Avatar billede Slettet bruger
12. januar 2012 - 23:58 #1
En "hardware" løsning kunne være en splitter til lyden fra din pc, hvor den ene går til dine højttalere og den anden ind i din pc som bruges til mikrofonen. Og mikrofon indgangen kan sikkert også splittes så du kan koble en mikrofon på ved siden af. En "software" løsning vil selvfølgelig være pænere, men der har jeg ikke noget bud.
Avatar billede claes57 Ekspert
14. januar 2012 - 16:58 #2
min skærm har indbygget webcam/mic og højttalere. I opsætning af lydkort kan jeg slå baggrundslyde fra - hvis jeg ikke gør det, så kommer lyd fra højttaler med i mic.
Så se på indstillinger af lydkort (mit er bare et standard på motherboard - intet fancy).
Avatar billede Slettet bruger
14. januar 2012 - 18:28 #3
Bidrag konstruktivt til debatten. Ikke gå efter manden.

Dette indlæg er blevet modereret af en CoAdmin

Avatar billede pstidsen Novice
14. januar 2012 - 19:36 #4
Slap da lige lidt af...

bærbarer pcér har lorte lyd og mic, man kan ikke bruge det til en skid. derfor skal man have et headset hvis man har en bærbar.
Hvem har lavet den regel at man SKAL? Jeg gøre det aldrig! Har ikke engang et headset ;)
Avatar billede claes57 Ekspert
14. januar 2012 - 19:40 #5
ro på - jeg skriver bare, at det er en opsætningsfejl - jeg har ikke antydet en fejl 40 - du skal bare have sat din driver korrekt op, og til det skal du bruge en hjælp med lavere blodtryk.
Over and out - det her gider jeg ikke... Du finder selv ud af resten.
Avatar billede Slettet bruger
16. marts 2012 - 08:08 #6
!