11. januar 2012 - 21:56 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Bliver vi pludselig spammet?

Jeg ser en hel række af spørgsmål med overskrifter der umuligt kan være relevant for dette forum.  Jeg har undladt at åbne nogen af dem.  Jeg laver dette indlæg, fordi jeg ved du følger coadmin indlæg.
Avatar billede hardwareguy15 Nybegynder
11. januar 2012 - 21:59 #1
Spammet og spammet, vi har modtaget 2 spam-spørgsmål, og det ene er blevet fjernet af Lars efter det blev anmeldt i går aftes.

Det andet vil ligeledes blive anmeldt og (forhåbentlig) fjernet.
Avatar billede vejmand Juniormester
11. januar 2012 - 22:02 #2
2 spam-spørgsmål?????

Indtil videre 9 tåbelige spørgsmål, og det bliver sikkert ved, indtil vedkommende bliver deaktiveret: http://www.eksperten.dk/list/spoergsmaal/karl1543
Avatar billede hardwareguy15 Nybegynder
11. januar 2012 - 22:04 #3
Dog gør du klogt i ikke at åbne spørgsmålene, da indholdet er irellevant og fordummende, og ikke værd at deltage i eller bruge tid på.
Avatar billede hardwareguy15 Nybegynder
11. januar 2012 - 22:05 #4
#2 Okay, det havde jeg så ikke lige set og var derfor ikke klar over problemets omfang var så stort. Det virker da underligt at brugeren ikke er blevet lukket for længst?
Avatar billede vejmand Juniormester
11. januar 2012 - 22:09 #5
Brugeren er oprettet for lige godt en time siden, så giv lige CoAdmin en chance.  :-)
Avatar billede hardwareguy15 Nybegynder
11. januar 2012 - 22:12 #6
Det var da vildt mange spam-indlæg på så kort tid. Men de bliver vel nok pillet ned lige så stille og roligt.
Avatar billede chalde Seniormester
11. januar 2012 - 22:32 #7
Tja, et par af hans spørgsmål kan medføre politianmeldelse, da de både direkte og indirekte opfordrer til terrorisme.
11. januar 2012 - 22:32 #8
Det var for at hjælpe med at give coadmin en chance at jeg oprettede dette spørgsmål med overskrift coadmin.  Ellers kan det være svært for en coadmin at følge spørgsmål i alle kategorier.
12. januar 2012 - 19:37 #9
Det synes at fortsætte med de meget mærkelige spørgsmål, sidst klokken 18.47.
13. januar 2012 - 06:37 #10
Ja, jeg syntes bare, at jeg ville gøre opmærksom på det. Jeg tillader mig selv at tage pointene.