Avatar billede jake87 Nybegynder
11. januar 2012 - 13:43 Der er 5 kommentarer

Hurtigste udbyder til et bofællesskab

Hej.

Jeg skal til at flytte i bofællesskab i København NV sammen med seks andre. Vi skal derfor have noget lynhurtigt internet. Vi har undersøgt ved dem, som bruger TDC, og de kan kun levere 14 mbit. Det er for langsomt, især hvis vi skal køre tv over nettet, som man skal ved TDC.

Derfor lyder mit spørgsmål på, om der er nogle, der har et godt råd til, hvor vi kan få det hurtigste internet, hvis vi skal udenom TDC? F.eks. noget fibernet, hvis det er muligt?
Avatar billede Cypern Nybegynder
11. januar 2012 - 13:51 #1
Hvis i vælger jer en fiberløsning så har TV via forbindelsen INGEN indflydelse på jeres internet hastighed.

Jeg har fiber internet og TV....er alle vores TV tændt på forskellige kanaler og tester jeg hastigheden, så er der stadigvæk 90mbit op og 90mbit ned.
Bruger Waoo og det fungerer perfekt og stabilt.
Avatar billede claes57 Ekspert
11. januar 2012 - 14:47 #2
waoo: kører så ikke i kbh/nordsjælland pga tdc/dong monopol.

stofa: Disse antenneforeninger samarbejder med Stofa om at levere bredbånd:
Fuglevænget
Måge-Sneppegården
Avatar billede jake87 Nybegynder
12. januar 2012 - 10:47 #3
Okay. Ja, Waoo leverer ikke, og jeg har også tjekket internetudbyderne, du skriver der. Og jeg tror heller ikke, de leverer. Måske kan vi kun få de 14 mb der, som TDC udbyder? Jeg har virkelig ingen forstand på det.
Avatar billede claes57 Ekspert
12. januar 2012 - 11:08 #4
ring til telia,3,tdc,yousee og bed dem om at komme med et tilbud på hvilken hastighed de kan levere og til hvilken pris. Så er det bare at vælge ud fra det. Yousee er taget med hvis det er dem, der leverer kabel-tv i forvejen - ellers drop dem.
Avatar billede jake87 Nybegynder
12. januar 2012 - 11:56 #5
Okay. TDC kan levere 14 som sagt, så mon ikke, det et det samme med de andre? Yousee leverer ikke.