Avatar billede lavisvires Nybegynder
09. januar 2012 - 19:31 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Error 1719. Windows Installer

Hej

Jeg har lige overtaget en computer(Lenovo W700)
På denne skal jeg have installereret AutoCad Civil 3d 2012.
Når jeg forsøger dette, kommer den frem med følgende fejl:

"Error 1719. The Windows Installer Service could not be accesed.
This can occour if the Windows Installer is not correct installed.
Contact your support personnel for assistance."

Jeg kører Windows 7.

Jeg har søgt her på siden, men kan kun finde svar der er henholdsvis 6 og 11 år gamle, og de ser ikke ud til at kunne løse mit problem.
Avatar billede 220661 Ekspert
09. januar 2012 - 19:57 #1
Avatar billede lavisvires Nybegynder
13. december 2012 - 07:47 #2
Har selv løst det
Avatar billede 220661 Ekspert
13. december 2012 - 08:34 #3
Det er fint, men kunne du ikke lige forklare hvordan, så andre også få glæde af de oplysninger du ligger inde med?
Ved godt det er lang tid siden, men formoder du kan huske det.