Avatar billede matrix2 Nybegynder
09. januar 2012 - 14:03 Der er 1 kommentar

Windows7 fejler i installation - videoydeevne

Hej!
Jeg har en 1½ år gammel Acer Aspire AX3300, AMD Athlon dualcore, 4 gB ram, Nvidia GT 320 1024 MB, som indtil for en uge siden fungerede upåklageligt. Pludseligt frøs den og ville ingenting, ved genstart gik den i stå i velkommenbilledet. jeg har forsøgt med recovery cd og med ALT + F10, men så strander den i opstarten i "Installationsprogrammet undersøger videoydeevnen". Hvis jeg genstarter sker det samme og nu er jeg nok lidt rådvild. Jeg har læst mig til at windows 7 kan drille med Nvidia grafikkort, men det har jo spillet sammen længe...
Jeg kan starte windows i fejlsikret tilstand uden net osv, men ved ikke hvordan jeg skal komme videre...hjælp
Mvh
Avatar billede claes57 Ekspert
09. januar 2012 - 14:29 #1
det kan være grafikkortet (på motherboard) eller ram-fejl.
I første omgang, så skal du måske have ram renset/støvet af - derefter kør en bootcd med program til test af hardware http://www.memtest86.com/