Avatar billede arnepedersen Forsker
07. januar 2012 - 14:21 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Kopiere min video til Blu Ray hardisk.

Jeg har købt en Samsung BD-D8200N.Blu Ray med hardisk. og forsøger at kopiere mine "gamle" videoer jeg selv har optaget, og redigeret fra div. (DVD - CD medier) over på Blu Ray hardisken.

Det ser ikke ud som om jeg kan kopiere direkte fra Blu Ray disken. Og når jeg forsøger at kopiere fra mine medier over på en ekstern hardisk, så lægger filerne sig i flere filer.
Når jeg så forsøger at kopiere dem til Blu Ray hardisken, kan jeg ikke afspille videoen med menuer, men kun afspille div. afsnit enkeltvis.
Jeg håber I forstår hvad jeg mener.

Har I en Løsning?
Avatar billede arnepedersen Forsker
12. januar 2012 - 14:58 #1
Har I en Løsning?
Avatar billede arnepedersen Forsker
23. januar 2012 - 10:57 #2
Lukker