Avatar billede Hudlommen Nybegynder
04. januar 2012 - 09:48 Der er 9 kommentarer

Lav 3Dmark06 score

Hey, jeg har lige købt ny computer og har lavet test med 3Dmark06 -
Men jeg får en utrolig dårlig fps på CPU testen. Nogle der har en idé om hvorfor? Vi snakker helt nede omkring 3 fps hvor de andre test kører 60-160 fps

Score 23000+ men 3Dmark06 fortæller at brugere med samme hardware normalt score 24500+

Jeg har testet alle spil af jeg har, og de kan alle kører flydene i højeste opløsning, så den er ikke hamrende gal, jeg forstår det bare ikke.
Avatar billede Hudlommen Nybegynder
04. januar 2012 - 10:19 #1
hov, i må selv lige tillægge de nutids-r'er der mangler hist og her ;)
Avatar billede Slettet bruger
04. januar 2012 - 10:34 #2
Avatar billede johnstigers Seniormester
04. januar 2012 - 11:24 #3
Jeg har testet alle spil af jeg har, og de kan alle kører flydene i højeste opløsning, så den er ikke hamrende gal, jeg forstår det bare ikke.

Hvad vil du så bruge en test til?
DU er jo den bedste til at teste om alting kører godt nok for dig.
Avatar billede Slettet bruger
04. januar 2012 - 12:01 #4
det så jeg godt

hardare fejl
sværere er den ikke
m.v.h
Avatar billede Slettet bruger
04. januar 2012 - 12:01 #5
hardware fejl
Avatar billede johnstigers Seniormester
04. januar 2012 - 12:35 #6
Er din nye PC leveret med præinstalleret styresystem?
Hvis ja, hvilket?

Har du selv installeret styresystem? Hvilket?

Til begge ovenstående spørgsmål: Har du opdateret alle driverne?
Avatar billede johnstigers Seniormester
04. januar 2012 - 12:38 #7
Hvilken PC har du?
Model og mærke eller blot specs.
Avatar billede johnstigers Seniormester
04. januar 2012 - 12:40 #8
Du skriver brugere med samme hardware får bedre score?
Dvs. de andre brugere har 100% samme hardware som du har?
Avatar billede johnstigers Seniormester
04. januar 2012 - 12:47 #9
Og meget vigtigt!
Er det den fulde version du har testet med?
Ved du hvilken version, de andre du har sammenlignet med, har brugt? Den gratis eller fuld?