Avatar billede kimwright Nybegynder
03. januar 2012 - 14:52 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Netgear CG3000 instillinger

Hej eksperter.

Jeg har en Netgear CG3000 fra yousee, men har et lille problem.

Når jeg går ind og ændre SSID og Password på den, så holder det kun et par dage, og så hopper den tilbage til det den kom med standard, ved ikke helt hvad det er jeg gør forkert ??
Avatar billede am2oft Praktikant
03. januar 2012 - 14:59 #1
Du gør intet forkert, Yousee resetter alle deres modem'r med varierende intervaller, løsningen er at kontakte dem og be om at få "den automatiske konfiguration Sløjfet" efter et par opkald virker det måske - det er ikke alle i deres support der forstår det!!

Mvh.
Avatar billede kimwright Nybegynder
03. januar 2012 - 15:02 #2
Okay super - for det er monster træls at skulle lave om i den konstant :p

Smid et svar ;)
Avatar billede am2oft Praktikant
03. januar 2012 - 15:07 #3
Håber at det lykkes, jeg brugte 3 forsøg inden det lykkedes!!

Mvh.
Avatar billede kimwright Nybegynder
03. januar 2012 - 15:11 #4
"Service" er ved at være en uddød race :(
Avatar billede atd Nybegynder
03. januar 2012 - 16:02 #5
Har selv lige stået med samme problem, og fik ikke direkte løst det ved og  fjerne Yousee´s nulstilling. Hvis du har løst det, så ikke yderligere herfra. Men har løsningen hvis den bliver ved med og nulstiille. Hvilket var min problematik