Avatar billede bananclaus Nybegynder
01. januar 2012 - 22:01 Der er 3 kommentarer

Stofanet med Linksys

Hej.

Jeg har et tilsvarende problem som denne tråd: http://www.eksperten.dk/spm/944903 dog med den vinkel at min egen router godt nok viser der er forbindelse til internettet. Det er der dog ikke og hvordan løser jeg lige det?
I forvejen har jeg lagt MAC adressen fra Linksys routeren ind så den er allways on men det virker ikke alligevel?

Claus
Avatar billede bananclaus Nybegynder
01. januar 2012 - 22:05 #1
....jeg har testet med min smartphone og den får IP fra routeren med ikke forbindelse til internettet.
Avatar billede bananclaus Nybegynder
01. januar 2012 - 22:25 #2
Får denne fejlmeddelse: Serveren på signon.stofanet.dk kan ikke findes, fordi DNS-opslaget mislykkedes. DNS er den netværkstjeneste, der oversætter et websteds navn til dets internetadresse.

Fejl 105 (net::ERR_NAME_NOT_RESOLVED): Serverens DNS-adresse kunne ikke bestemmes.
Avatar billede DonSkoD Juniormester
02. januar 2012 - 11:45 #3
Prøv at give den en statisk DNS - f.eks. 8.8.4.4 (Google)