Avatar billede polle15 Nybegynder
01. januar 2012 - 21:01 Der er 12 kommentarer

felj rettet på pc automatisk men vil ikke starte op igen :(

nogle der ved hvordan man kan trykke på en vilkårlig tast for at komme videre lige efter pc,en er tændt melder den at der har været en fejl og det er rettet og for at komme videre skal man trykke på en vilkårlig tast men mit tastatur virker ikke lige når man tænder pc,en ?? hjææææææælllllllpppppppppppppp​pppp :(
Avatar billede Slettet bruger
01. januar 2012 - 21:17 #1
Jeg formoder du kører med USB mus? Så skal du en tur i Bios  under Integrated Peripherals finder der noget som hedder "Lagacy USB support" sæt den til.
Avatar billede polle15 Nybegynder
01. januar 2012 - 21:31 #2
okay. med problemet er lige når jeg tænder den popper der et vindue op hvor der står at der har været et problem som er blevet løst automatisk. mit tattatur slår først til når man kommer til der hvor man normalt indtaster sin adgangskode hvis der er kode på de.
Avatar billede Slettet bruger
01. januar 2012 - 21:45 #3
Ok så har du brug for et gammeldags tastaturstik. Det kan klares med en lille USB til PS2 adapter. De koster omkring 20 kr. men masser af computerbrugere har dem liggende, fordi de ofte følger med tastaturet, som ekstra stik. Jeg har selv flere af dem. Så hvis du ikke selv har en, så spørg en de kender.
Avatar billede polle15 Nybegynder
01. januar 2012 - 22:17 #4
Okay. vil jeg lige prøve i morgen :) Tak for hjælpen indtil videre. givew0r lige svar i morgen hvis det virker :)
Avatar billede Slettet bruger
01. januar 2012 - 23:53 #5
Ok:)
Avatar billede polle15 Nybegynder
03. januar 2012 - 12:11 #6
Det virker ikke! har prøvet med den der omformer. men det hjalp ikke! :(  andre forslag?
Avatar billede Slettet bruger
03. januar 2012 - 13:43 #7
Det skyldes måske, at PS2 ikke er aktiveret i bios? På mit Asrock bundkort er det ikke aktiveret fra start.
Avatar billede Slettet bruger
03. januar 2012 - 13:45 #8
Ps. Jeg har ikke fået mail om dit indlæg, så det da jeg kikkede nogle indlæg igennem. Det sker ofte, at jeg ikke får mail fra Eksperten. Det værste er, at folk måske trot, jeg ikke gider svare.
Avatar billede polle15 Nybegynder
03. januar 2012 - 16:09 #9
okay. hvad kan jeg så gøre når det ikker virker ?
Avatar billede Slettet bruger
03. januar 2012 - 17:39 #10
Har du været i bios og set om det er sat til?
Avatar billede polle15 Nybegynder
03. marts 2012 - 18:06 #11
Hejsa. undskyld det sene svar. har glemt at være herinde og kigge, :) har fået den op og køre igen ved at tage et gammeldags tastatur med det gamle stik nede fra genbrugg af :) haha
Avatar billede polle15 Nybegynder
20. marts 2012 - 20:38 #12
:)