Avatar billede ITnybegynder Nybegynder
30. december 2011 - 16:30 Der er 7 kommentarer

Computer går i power saving mode automatisk.

Dav folkens.

Min computer lider af en underlig sygdom, hvorpå den går i power saving mode automatisk, også selvom jeg bruger min computer.

der går ca. 3-5 minutter, og så slukker skærmen, jeg kan fortsat høre lyden men lidt efter så slower lyden ned og computeren slukker helt. så arbejder computeren hurtigt, og nogle gange slukker den helt, andre gange genstarter den, men den kommer aldrig ind i windwos efter den laver sit genstart, eller skærmen den ikke tænder.

Håber der er nogtle der kan hjælpe mig her.

Det skal så lige siges at den har igennem længere tid ingen problemer haft hvor den har stået tændt 24/7 uden problemer.
30. december 2011 - 16:39 #1
Du/I skal altid skrive under hvilket Styresystem det drejer sig om!
Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, OS/2, Unix, Linux, ... ?
Avatar billede ITnybegynder Nybegynder
30. december 2011 - 16:47 #2
Helt rigtigt, min fejl det drejer sig om win 7
Avatar billede Slettet bruger
30. december 2011 - 17:42 #3
Har du prøvet at trykke på Start knappen og skrive "power" så får du b.la. Edit Power plan, prøv at se hvad der står der.
Avatar billede ITnybegynder Nybegynder
30. december 2011 - 19:33 #4
jup det er også prøvet. uden held
Avatar billede Slettet bruger
30. december 2011 - 19:42 #5
En harddisk som har stået tændt 24/7 i lang tid kan, af grunde jeg ikke kan gøre rede for, blive slidt på en måde , som gør at den efter at have været slukket, for problemer med at køre.
Prøv med en anden HDD, måske har det ikke noget at gøre med windows?
Avatar billede ITnybegynder Nybegynder
01. januar 2012 - 00:26 #6
jeg vil prøve med en anden hdd og rapporter tilbage.
Avatar billede Slettet bruger
01. januar 2012 - 03:39 #7
Ok!