Avatar billede juleulven Nybegynder
29. december 2011 - 14:40 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Sproom Connector

fakturaer til det offentlige ... vi er ved, at teste Sproom connectoren ...

den overfører filen men fjerner den ikke fra den "mappe" hvor i connectoren kigger.
Den flytter den ej heller til "sent" eller "Errors" afhængigt af om filen er afleveret korret eller hvis der sker en fejl ...

nogle input til dette?
Avatar billede Sproom-Aps Nybegynder
03. januar 2012 - 13:48 #1
Hej,

Det lyder til at der er et problem med rettighederne, som servicen har til den pågældende mappe.

Du kan forsøge nedenstående, som burde afhjælpe problemet:

1. Start -> Kør -> services.msc
2. Højreklik på Sproom Connector og vælg Egenskaber
3. I billedet nedenfor vælges Lokal systemkonto i stedet for Denne konto.

Servicen vil efter genstart køre som den lokale bruger med tilhørende rettigheder.

Jeg kan lige nævne at vi inden længe vil komme en ny opdateret Sproom Connector ud, hvor dette er løst.

Mvh. Sproom
Avatar billede juleulven Nybegynder
03. januar 2012 - 17:07 #2
og det er lige præcis hvor problemet lå ... min kollega havde installeret det på sin egen laptop (local admin) som kiggede på fællesdrev på (DC). Han havde fulde rettigheder på drevne men på trods af dette virkede det ikke...

så snart vi lagde connectoren på (DC) kørte det uden problemer ...  :-)

takker for input