Avatar billede Seadweller16600 Nybegynder
25. december 2011 - 14:51 Der er 1 løsning

Kildehenvisninger til dokumentets slutning - Automatisk opdatering? Word 2007

Jeg sidder og er ved at skrive en stor opgave hvor der indgår et 20-siders interview, der er 'vedlagt' som bilag i slutningen af dokumentet. Interviewet er således bare transkriberet og står som alm. tekst bagest i dokumentet.

I løbet af min analyse osv. vil jeg gerne kunne lave henvisninger til bestemte udtalelser i interviewet. Henvisningerne i analysen vil være fodnoter hvori der så skal refereres til det pågældende afsnit/ side / linie (whatever) i interviewet.

Eftersom jeg er stadig er i fasen hvor jeg sletter/tilføjer ofte, vil jeg derfor høre om nogen kender en måde hvorpå jeg kan lade Word gøre arbejdet for mig mht. henvisningen? Altså en eller anden form for krydshenvisning der automatisk opdaterer sig selv. Jeg ved ikke helt hvordan jeg skal forklare det, men jeg skal bare løbende kunne underbygge mine påstande ved at referere til mit interview bagest i opgaven via en henvisning til side/afsnit/linie nummer eller lignende.

Håber der giver mening og nogen kender en smart løsning.

På forhånd tak
Avatar billede Seadweller16600 Nybegynder
09. januar 2012 - 11:33 #1
Løst / lukket