Avatar billede patrick14 Nybegynder
25. december 2011 - 06:11 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Program til at rippe lyden fra en dvd

Hej

Jeg søger et program at der kan rippe lyden fra en dvd. Altså en video som at jeg har kørerne med nogle sange.
Avatar billede Ialocin Novice
25. december 2011 - 09:02 #1
Hej Patrick14

Glædelig jul :o)

Prøv evt. Audacity ... det er ikke et "rigtigt" ripper program, men det kan optage/ripppe alt det lyd der kommer ud af din pc.

Når lyden er optaget/rippet, kan du klippe, kopiere, flytte rundt på de enkelte lyd bidder, lægge lydspor sammen, samt mange andre finurligheder ...

Download Audacity her:
http://audacity.sourceforge.net/download/

Jeg har selv brugt det i andet øjemed.

Med venlig hilsen, Nicolai
Avatar billede vejmand Juniormester
25. december 2011 - 09:18 #2
Avatar billede patrick14 Nybegynder
04. januar 2012 - 15:50 #3
Endte med at jeg brugte dvdfab :)