Avatar billede pallepopmand Nybegynder
23. december 2011 - 17:45 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Forum script

Hejsa kloge mennesker.
Jeg er den ene af de 2 webmasters på www.parnex.com.
Jeg skal bruge et forum script der skal sættes ind på siden. Altså at det bare skal sættes ind i php filen.
Håber nogle kender et.
//Patrick.
Avatar billede claes57 Ekspert
23. december 2011 - 19:00 #1
den simple er at tage et standard-forum, og så køre det i en iframe på en side hos jer.
Avatar billede pallepopmand Nybegynder
23. december 2011 - 19:03 #2
Altså skal jeg installere den enten på en anden server, ellers skal jeg lave en mappe på den nuværende server, også bruge iframe?
Avatar billede claes57 Ekspert
23. december 2011 - 19:15 #3
du skal være på samme server - så en mappe er fint. Og så en iframe, der bare typisk viser 'index.php' i den mappe.
Avatar billede pallepopmand Nybegynder
23. december 2011 - 19:23 #4
Helt fint :) Vil du lave et svar så du kan få point?
Avatar billede claes57 Ekspert
23. december 2011 - 20:30 #5
ok