Avatar billede hejberg Juniormester
20. december 2011 - 18:40 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

fejl på mail fra TDC

Opgaven xxxxxxxxx@privat.dk - modtager' rapporterede en fejl (0x800CCC0F) : 'Forbindelsen til serveren blev afbrudt. Hvis problemet forts?tter, skal du kontakte serveradministratoren eller internetudbyderen.  Serveren svarede: -ERR Cannot connect to POP server 195.41.46.251 (195.41.46.251:110), connect error 10061'

nu har jeg ringet ca 5 gang og snakket man TDC omkring mit problem, vi har skiffter modem til et nyt og idag fortæller mig at jeg skal slette mircosoft outlook 2010 og installer det igen fordi der er en fejl i deres program ????

hjælp

hilsen Hejberg
Avatar billede Poko1 Ekspert
20. december 2011 - 19:17 #1
Avatar billede claes57 Ekspert
20. december 2011 - 19:52 #2
er det når du sender eller modtager post.
xxxxxxxxx@privat.dk - modtager : er du modtageren eller er det en anden?
Avatar billede hejberg Juniormester
20. december 2011 - 19:53 #3
det har prøvet
Avatar billede hejberg Juniormester
20. december 2011 - 20:04 #4
her kan man se hvordan min mail box se ud jeg køre med mircosoft outlook 2010 pro dansk

Opgaven 'bonielsen@kontantkort.dk - modtager' rapporterede en fejl (0x800CCC0F) : 'Forbindelsen til serveren blev afbrudt. Hvis problemet forts?tter, skal du kontakte serveradministratoren eller internetudbyderen.  Serveren svarede: -ERR Cannot connect to POP server 87.118.67.38(87.118.67.38:995), connect error 10061'
Opgaven 'bo_nielsen@privat.dk - modtager' rapporterede en fejl (0x800CCC0F) : 'Forbindelsen til serveren blev afbrudt. Hvis problemet forts?tter, skal du kontakte serveradministratoren eller internetudbyderen.  Serveren svarede: -ERR Cannot connect to POP server 195.41.46.251 (195.41.46.251:110), connect error 10061'
Opgaven 'hejberg@pc.dk - modtager' rapporterede en fejl (0x800CCC0F) : 'Forbindelsen til serveren blev afbrudt. Hvis problemet forts?tter, skal du kontakte serveradministratoren eller internetudbyderen.  Serveren svarede: -ERR Cannot connect to POP server 195.41.46.251 (195.41.46.251:110), connect error 10061'
Opgaven 'mts.ren@mail.dk - modtager' rapporterede en fejl (0x800CCC0F) : 'Forbindelsen til serveren blev afbrudt. Hvis problemet forts?tter, skal du kontakte serveradministratoren eller internetudbyderen.  Serveren svarede: -ERR Cannot connect to POP server 195.41.46.251 (195.41.46.251:110), connect error 10061'
Opgaven 'bosoft1991@pc.dk - modtager' rapporterede en fejl (0x800CCC0F) : 'Forbindelsen til serveren blev afbrudt. Hvis problemet forts?tter, skal du kontakte serveradministratoren eller internetudbyderen.  Serveren svarede: -ERR Cannot connect to POP server 195.41.46.251 (195.41.46.251:110), connect error 10061'
Opgaven 'nordsj @os.dk - modtager' rapporterede en fejl (0x800CCC0F) : 'Forbindelsen til serveren blev afbrudt. Hvis problemet forts?tter, skal du kontakte serveradministratoren eller internetudbyderen.  Serveren svarede: -ERR Cannot connect to POP server 195.41.46.251 (195.41.46.251:110), connect error 10061'
Opgaven 'hejbergskantine @mail.dk - modtager' rapporterede en fejl (0x800CCC0F) : 'Forbindelsen til serveren blev afbrudt. Hvis problemet forts?tter, skal du kontakte serveradministratoren eller internetudbyderen.  Serveren svarede: -ERR Cannot connect to POP server 195.41.46.251 (195.41.46.251:110), connect error 10061'

det er  nå jeg skal sende og modtage
jeg kan ikke forstå det har kørt rigtig godt og lige plusligt stoppe efter man opdate software i mit modem fra TDC så nu køre der ikke hele tiden, hvis nu jeg slukker  mit modem og start det op igen så kan det køre fra 2- 5 timer uden et problem er det mircocsoft som har et problem eller er det TDC
Avatar billede Poko1 Ekspert
20. december 2011 - 20:06 #5
Avatar billede claes57 Ekspert
20. december 2011 - 21:05 #6
det kan være smpt-adressen i outlook - det skal tdc's support kunne tjekke over telefonen.
Avatar billede hejberg Juniormester
20. december 2011 - 21:53 #7
det hat jeg sagt med du skal bare reinstalle din office outlook 2010
Avatar billede claes57 Ekspert
21. december 2011 - 10:23 #8
det hjælper ikke at reinstallere hvis der er fejl i konto-data. Det vil kun fjerne evt programfejl.
Reelt skal du igennem
http://support.microsoft.com/kb/2002261/da
og tjekke, at alle data er korrekte.
tdc har selv en vejledning - men til outlook express
http://kundeservice.tdc.dk/privat/faq.php?id=5677
hvilke data, der så skal stå - det ved tdc. Men du kan da prøve at tjekke selv i første omgang.
Avatar billede hejberg Juniormester
04. januar 2012 - 08:52 #9
Fik at vide fra TDC at man ikke kan send og modtag post vær 10 min så jeg har sat det op til vær 20 min så kan den nå at slette

så løsning er at man ikke kan søge efter post under vær 10 min HVIS du har flere end 4-5 mail på hver konto hos tdc


tak for nogle gode svar

hilsen hejberg
Avatar billede Ny bruger Nybegynder

Din løsning...

Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.

Loading billede Opret Preview
Kategori
IT-kurser om Microsoft 365, sikkerhed, personlig vækst, udvikling, digital markedsføring, grafisk design, SAP og forretningsanalyse.

Log ind eller opret profil

Hov!

For at kunne deltage på Computerworld Eksperten skal du være logget ind.

Det er heldigvis nemt at oprette en bruger: Det tager to minutter og du kan vælge at bruge enten e-mail, Facebook eller Google som login.

Du kan også logge ind via nedenstående tjenester