Avatar billede koburg Mester
11. december 2011 - 17:34 Der er 3 kommentarer

Firefox i opstart

Jeg har kigget i msconfig, fordi jeg gerne vil have Firefox til at lukke op automatisk når computeren starter, men jeg kan ikke se den i msconfig. Jeg har heller ikke kunnet lokalisere de mapper den bruger til msconfig.

Er det muligt at sætte den til automatisk opstart af Firefox?

Systemet er Windows 7, 32 bit
11. december 2011 - 17:46 #1
Læg en GENVEJ til programmet ved StartUp mappen

C:\Users\[BrugerNavn]\AppData\Roaming\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\Startup
Avatar billede koburg Mester
11. december 2011 - 18:57 #2
Tak for forslaget, det prøvede jeg så, men denne fejlmelding kom i Firefox:

XML tolkningsfejl: udefineret entitet
Placering: jar:jar:file:///C:/Users/JFK/AppData/Roaming/Mozilla/Firefox/Profiles/dq1ppia5.default/extensions/speedtest@gotomyhelp.com.xpi!/chrome/speedtest.jar!/content/netError.xhtml
Linje 392, kolonne 33:        <div id="ed_netOffline">&netOffline.longDesc;</div>
Avatar billede 220661 Ekspert
11. december 2011 - 19:16 #3
Luk pc ned i dvale i stedet for at lukke den helt ned med firefox inslæst. Når den vender tilbage efter dvale åbner den side som du var på før du lukkede ned.