Avatar billede sabrinaheskjaer Nybegynder
10. december 2011 - 18:29 Der er 1 kommentar

Hjælp til projektopgave!

Jeg har projektopgave om broer (overgange).
Vores lærer har kommet med ideer hvad vores underemne kan være, nogle af de ting de har foreslået er: Mellem mennesker, miljø, socialenetværk, fra EU til individuelle lande, fysiske broer og mange andre ting. Umiddelbart synes jeg at "mellem mennesker" eller "socialenetværk" kunne være rigtig spændende.
Men jeg kan simpelthen ikke finde på et godt produkt til de emner - hvad tror I der ville være et godt produkt til overemnet, eller de to af underemnerne jeg godt kunne tænke mig at arbejde med? Har i måske en ide til et helt andet underemne? - I må meget gerne komme med en masse forslag, jeg er virkelig på bar bund! Tusinde tak på forhånd :-)
Avatar billede claes57 Ekspert
10. december 2011 - 19:56 #1
lav en opgave på facebook - forstil dig, at du ville finde dine legekammerater fra børnehaven. Du kender typisk fornavn, og måske et gadenavn på hvor de har boet for 10 år siden. Hvordan ville du søge for at finde din gamle bedste ven(inde).