Avatar billede Proseo Nybegynder
08. december 2011 - 13:10 Der er 2 kommentarer

Joomla/PHP kyndig søge til fast stilling

Hej

Vi er et mindre firma, med flere år på bagen og mange spændende opgaver bagved og foran os.

Vi søger en person der er dygtig i Joomla primært, som kan tage opgaver (ca 20-30 timer om måneden) på freelance basis.

Den primære opgave bliver som sagt Joomla, det er opgaver som:
Implementering af templates
Tilretninger af moduler
Justeringer af plugins
Udvikling og support

Sekundære opgaver kan være, men er ikke et krav:

SEO opgaver
Designopgaver
Wordpress
RedShop
Magento

Vi har kontor i Kolding og I Slangerup, men personen vi søger skal sidde i Kolding.
Vi har ingen krav til uddannelse, køn, race eller alder.

Send mig en email, så kan vi tage den derfra.
jesper@proseo.dk

Mvh
Jesper Weltström

Proseo ApS
Proseo-Web ApS
Avatar billede Proseo Nybegynder
08. december 2011 - 14:05 #1
Hvis den rette person dukker op eller hvis du er meget interesseret i en fast stilling på fuldtid er vi også meget interesserede i at høre fra dig.

Kort sagt, kom frit frem alle:-)

Mvh
jesper
Avatar billede computerlab Nybegynder
31. december 2011 - 00:26 #2
Hvis I kunne være interesseret i en freelancer, som arbejder off-site, så kan I tage kontakt til mig.

Mvh,
Brian