Avatar billede clb92 Nybegynder
06. december 2011 - 03:01 Der er 1 løsning

XP fryser ved klik af Log ind på login-skærm

Hej igen allesammen.

Håber dette er rigtige kategori.

Nu har jeg igen et problem med min gamle bærbar:

  Fejlen
Når jeg starter den op kommer den som sædvaneligt til login-skærmen, og jeg kan taste min kode som normalt. LED'en der indikerer brug af harddisken blinker lystigt før jeg klikker Log ind, men så snart jeg klikker bliver skærmen fastfrosset på login-skærmen med den sædvanelige lille besked "Indlæser dine personlige indstillinger...". Markøren kan stadig bevæges.

  Undtagelse
De eneste gange den kom helt ind var efter forsøg på gendannelse til nogle dage før problemet, med Windows Systemgendannelse. De gange gik der 1-2 minutter hvor den laaangsomt loadede diverse programmer, hvorefter den så frøs totalt og skulle kvæles. Ved normal startup after gendannelse fryser den også.
Kort sagt, Windows Systemgendannelse fixer ikke problemet.

  Andet info
Den kan godt starte op i fejlsikret tilstand uden problemer.
Jeg har ikke nogen XP cd, men en HP Recovery partition, som vil slette mine ting, hvis jeg bruger den.

Nogen der kan hjælpe?
Avatar billede clb92 Nybegynder
21. januar 2012 - 00:35 #1
Fixed.

Kom i tanke om, at det måske var et startup-program der var skyld i det. Afinstallerede nogle af de seneste programmer i fejlsikker tilstand.