Avatar billede ranni Forsker
03. december 2011 - 16:23 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Lyd skratter i Win 7 pro men ikke i Win 7 home.

Hej.
Jeg har af uvidenhed begge programmer på min PC. Jeg instl. 7 pro fordi 7 home voldte problemer ved billedikoner.
Når jeg afspiller en musikfil i 7 pro skratter det ligesom en dårlig forbindelse, men afspiller jeg samme musikfil i 7 home, er der intet galt.
Jeg har været på PBELL s  hjemmeside og hente audiofilen, jeg har ens programmer i udgaver af WIN 7 64.
Hvad gør jeg forkert.
Avatar billede Slettet bruger
04. december 2011 - 12:35 #1
kik i dit lydkort :-) •Åbn Enheder og printere ved at klikke på knappen Start og derefter klikke på Enheder og printere i menuen Start.

eller enhedshåndtering
http://www.windows7update.com/images/Microsoft-Windows-7-Device-Manager.jpg

gå ind i
Kommandoprompt  Skriv mmc devmgmt.msc
Avatar billede ranni Forsker
04. december 2011 - 14:30 #2
Hej Rasmus
Der ligger 2 ens drivere og de melder "Virker korrekt og er opdateret.

20 til 50 sec. i musikfilen lyder som nogen lægger en finger på en gammel 78 er  plade og flytter pladen meget langsomt.

Jeg har prøvet at afspille i mange player programmer med samme dårlige resultat.
Avatar billede Slettet bruger
04. december 2011 - 16:13 #3
Avatar billede ranni Forsker
04. december 2011 - 17:43 #4
AC97 kunne ikke instl. på win 7 64 bit.
Nu håber jeg på at Win 7 64 skiven indeholder en reparationsfunktion, for jeg har har brugt min downloadskvote for denne måned. Jeg har jo hentet alle de programmer, jeg havde nøgle til efter instl af Win 7 pro.
Avatar billede ranni Forsker
05. december 2011 - 19:23 #5
Win 7 pro 64  for at skiven indeholdt en mulighed for at upgrade.
Jeg beholdt alle mine programmer og fik normal lyd tilbage.
Nu er der kun 1 driver under enhåndshåndtering.
Jeg tør ikke downloade Packard Bell`s drivere til denne PC,måske arbejder den godt nok uden.

Jeg lukker denne tråd med tak til dig rasmus for at prøve at hjælpe, men der står, som jeg forstår det, at point kun er til løsninger.
Avatar billede Slettet bruger
02. maj 2012 - 20:44 #6