Avatar billede theward Nybegynder
29. november 2011 - 00:24 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Nødsaget til at genstarte / deaktiver aktiver lan forbindelse for at komme på nettet

Hej jeg sidder med det problem at siden onsdag sidste uge har mit net opført sig tosset.

Jeg kan bruge alt imelle 30 minutter til 2 timer på nettet før at det mystiske sker.

jeg prøver at åbne et nyt faneblad og den prøver kun at forbinde.
jeg prøver at åbne et program som bruger nettet (eg messenger) og den vil ikke forbinde.

men hvis jeg var igang med et skype opkald kan jeg stadig frit fortsætte.

hvis jeg er inde i et spil kan jeg fortsætte spillet. men hvis jeg forsøger at relog så kan den ikke forbinde.

Indtil videre er den eneste løsning jeg har at genstarte computeren eller nogengange virker det at deaktivere og vente et minut for så at aktivere lan forbindelsen.

men så er problemet tilbage en time senere.

Jeg for som regel en error som "kan ikke forbinde til primær dns indsæt ip" men det er underligt for normalt betyder det at jeg overhovedet ikke kan komme på nettet før boligselskabet for resat routeren. men her bliver jeg bare smidt af igen og igen

Tak på Forhånd
29. november 2011 - 07:10 #1
Velkommen til E. ...

Du/I skal altid skrive under hvilket Styresystem det drejer sig om!
Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, OS/2, Unix, Linux, ... ?

Trådløs / Trådet ?
Avatar billede theward Nybegynder
29. november 2011 - 17:23 #2
Det handler om vista 64 bit, med kabel
Avatar billede theward Nybegynder
29. november 2011 - 23:37 #3
det har løst sig selv tilsyneladende. så problemet er fortid