Avatar billede hardwareguy15 Nybegynder
28. november 2011 - 07:18 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Logitech Harmony 200

Jeg blev anbefalet denne og overvejer at købe den, mn der er kun 3 knapper, TV,cable og DVD. TV er til TV, DVD er vel hvis man køber en ps3 adapter og bruger sin ps3 som DVD, men hvad er "Cable"? Den skal bruges med et bose cinemate højttalersæt, men der er ikke nogen knap der hedder speakers eller sound?
Avatar billede chalde Seniormester
28. november 2011 - 08:00 #1
Det er bare referenceknapper. Du kan selv mappe dem som du ønsker, f.eks. så TV = TV, DVD = HTPC, Cable = Reciever.

Nu ved jeg ikke om den kan det samme som Harmony One, men her har du mulighed for at lave aktiviteter, så du på den måde kan styre f.eks. TV og Reciever samtidig (styring af kanaler på TV og Volume på Reciever) uden at skulle skifte mellem dem.
Avatar billede hardwareguy15 Nybegynder
28. november 2011 - 09:00 #2
Kan man f.eks sætte TV til Sony 46EX710, DVD til PS3 og Cable til Bose Cinemate series II (højttalere) ?
Avatar billede hardwareguy15 Nybegynder
28. november 2011 - 09:00 #3
Kan man f.eks sætte TV til Sony 46EX710, DVD til PS3 og Cable til Bose Cinemate series II (højttalere) ?
Avatar billede Cypern Nybegynder
28. november 2011 - 09:12 #4
Ja det kan du godt gøre.
Du vælger selv hvad de knapper skal benyttes til.

Harmonie 200kr som Expert sælger til 199kr er en genial fjernbetjening der VIRKER, fremfor meget af det andet skrammel der er på markedet.
6 ud af 6 stjerner i so ein ding, helt velfortjent.
Avatar billede hardwareguy15 Nybegynder
28. november 2011 - 09:21 #5
Ja den er lækker så den køber jeg. Smid et svar.
Avatar billede hardwareguy15 Nybegynder
29. november 2011 - 02:49 #6
Lukket.