Avatar billede Slettet bruger
27. november 2011 - 14:40 Der er 27 kommentarer og
1 løsning

google styresystem

hej  hvor kan man download google styresystem ??
Avatar billede inglenook Praktikant
27. november 2011 - 14:51 #1
Avatar billede Slettet bruger
27. november 2011 - 16:41 #2
hej inglenook

tak for dit link MEn synes ikke jeg kunne finde nogen steder hvor der står download ?

kan du ikke finde et direkte link til download ???

og kan man ikke installerer det på en usb stik ??? så den køre live fra en usb stik
Avatar billede inglenook Praktikant
27. november 2011 - 17:04 #3
ok, proev her: http://www.thetechlabs.com/tech-tutorials/os/download-google-chrome-os/

P.S. Du boer lukke nogle af dine aabne spoergsmaal. Du har en del point ude.
Avatar billede Slettet bruger
27. november 2011 - 17:17 #4
jeg gik ind her http://www.thetechlabs.com/tech-tutorials/os/download-google-chrome-os/

også fant jeg denne her http://chromeos.hexxeh.net/index.php

kan  du ikke finne downloadsideen ??
Avatar billede inglenook Praktikant
27. november 2011 - 17:24 #5
det ER download siden til at lave en live USB stick. Gik ud fra du bare ville proeve det ? ChromeOS er jo naermest kun en tynd klient. Proev at foelge de links paa siden.
Avatar billede Slettet bruger
27. november 2011 - 17:36 #6
Make a ChromiumOS live USB drive on Windows
1 Use WinRAR or 7zip to extract IMG file from the downloaded archive 2 Use Windows Image Writer, then select the IMG file and select the USB device from the menu. 3 Click on "Write". 4 Boot from the newly created Chromium OS USB stick!
+-
Make a ChromiumOS live USB drive on Linux
1 Extract the IMG file from the downloaded archive 2 At the shell, run the following (where sdX is your USB stick and ChromeOS.img is the path to the IMG file you extracted): dd if=ChromeOS.img of=/dev/sdX bs=4M 3 Boot from the newly created Chromium OS USB stick!
+-
Make a ChromiumOS live USB drive on a Mac
????
men der står ikke nåde om 32-bit eller 64-bit  ??
Avatar billede Blueeyez Mester
27. november 2011 - 18:06 #7
#6 Det kan være fordi den enten kun er 32 bit eller fordi den selv reg om der er mulighed for 64 bit og hvis så vælger den det..

Du kan os vælge og smide det i en virtuel maskine og teste den vej, men inglenook har smidt links med korrekt info, så du bedes bede ham om at smide et svar og give ham point :)
Avatar billede Slettet bruger
27. november 2011 - 19:06 #8
la men så er  Spørgsmål  lukket
Avatar billede Blueeyez Mester
27. november 2011 - 19:09 #9
#8 Når han smider svar ja :)

Hvis du har brug for viden så spørg endeligt ;)
Avatar billede inglenook Praktikant
27. november 2011 - 19:15 #10
svar
Avatar billede Slettet bruger
27. november 2011 - 19:49 #11
inde jeg inglenook Acceptér dette svar
så vil jeg gerne have hvordan jeg får det over på usb (så jeg kan køre det direkte  fra en usb ! ?)
Avatar billede inglenook Praktikant
27. november 2011 - 19:57 #12
:-)  Alt du har brug for er beskrevet i de links du fik
Avatar billede Slettet bruger
27. november 2011 - 20:07 #13
inglenook

du får kun 10 ???  hvorfor ikke 34 ???
Avatar billede inglenook Praktikant
27. november 2011 - 20:12 #14
øh, måske fordi du har sat 10 point på dette spørgsmål ?
Og så vidt jeg kan se har du heller ikke accepteret mit svar endnu, så det er vel 0 ......? :-)
Avatar billede Slettet bruger
27. november 2011 - 20:26 #15
kan du ikke lave en en link til download

(se her hvad jeg menner )
http://msft-dnl.digitalrivercontent.net/msvista/pub/X15-65732/X15-65732.iso
Avatar billede inglenook Praktikant
27. november 2011 - 20:51 #16
alle oplysninger er i de links du har allerede
Avatar billede Blueeyez Mester
27. november 2011 - 21:56 #17
Avatar billede Slettet bruger
28. november 2011 - 14:58 #18
Avatar billede Blueeyez Mester
28. november 2011 - 18:51 #19
#18 uddyb lige lidt mere?
Avatar billede Slettet bruger
28. november 2011 - 19:06 #20
Image Writer for Windows  Dette værktøj bruges til at skrive billeder til USB-sticks eller SD / CF-kort på Windows.
Dette program blev oprindeligt skrevet for at udfylde et behov for Ubuntu Jaunty (9,04) Netbook Remix. For nylig har det vokset i popularitet for andre projektudviklere, nemlig Arm udviklingsprojekter (Android, Ubuntu på Arm, osv.). Desværre har udviklerne været retasked til andre projekter. Forhåbentlig kan en af ​​os spare lidt tid til at bringe denne app ajour med efterspurgte funktioner og behov for rettelser.
Avatar billede inglenook Praktikant
28. november 2011 - 19:55 #21
du skriver: 'den vil ikke på c '

Proever du at laegge dit image paa dit C: drev ?

Du skal skrive dit image paa en USB stick og derefter boote derfra.
Avatar billede Blueeyez Mester
28. november 2011 - 20:14 #22
#20 Det er et styresystem og ikke et lille stykke program? Du skal have et usb stick eller et program der kan "køre systemet oven i dit nuvreænde" Hvis det vel og mærket har kræfterne til følgende!

Du skal smide det på usb stick og så kan du boote op på det og derfra installere, du kan os bruge div programmer til og smide det oveni dit eget system såsom Virtualbox og så vil du ikke miste data, men du får os kun det halve ud af det, men god måde at teste systemer på :)
Avatar billede Slettet bruger
29. november 2011 - 20:19 #23
dur den http://www.tothepc.com/archives/make-bootable-usb-of-centos-redhat-disk-iso/

make-bootable-usb-of-centos-redhat-disk-iso/
Avatar billede inglenook Praktikant
29. november 2011 - 20:30 #24
Det goer den sikkert, men det er CentOS, ikke ChromeOS
Avatar billede Slettet bruger
30. november 2011 - 17:22 #25
make-bootable-usb-of-centos-redhat-disk-iso/

Opret bootbar USB-drev CentOS / RedHat disk eller ISO-billede
ADVERTISEMENTSISO2USB utility kan komme virkelig praktisk, når du vil installere CentOS / RedHat on system, der ikke har optisk cd-eller dvd-drev. Dette hjælpeprogram kan lave en bootbar USB-drev fra CentOS / RedHat disk eller ISO-image. Oprettet USB-drev kan bruges til installation af systemer, der ikke har cd-, dvd-drev.

Funktioner i ISO2USB utility
1. Gør bootbar USB-drev fra ISO billede eller installere disk.
2. Brugerdefineret installation diske understøttes fuldt ud.
3. Den er enkel grænseflade for hurtig bootbar USB-drev skabelse.
4. Billede kan tilpasses til installation fra RS-232 seriel konsol.

Hent ISO2USB værktøj til at lave bootbar USB-drev CentOS / RedHat. Det virker fint på Windows XP og Vista-systemer.
Avatar billede johnstigers Seniormester
12. december 2011 - 14:40 #26
#25
Du har set der ikke kommer flere kommentarer?
Det er fordi du ikke læser kommentarerne og at du er meget svær at forstå...
Avatar billede Slettet bruger
14. december 2011 - 11:54 #27
#26  det er da på dansk
Avatar billede johnstigers Seniormester
14. december 2011 - 13:31 #28
#27
Jeg er overbevist om at du spiller dum blot for at se om du kan irritere os, for det du har gang i nu, er absolut ikke normalt.