Avatar billede jesperfrehr Nybegynder
25. november 2011 - 20:55 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Drengen gamer for meget - hvordan kan man se aktiv tid ved computeren?

Hej Alle

Jeg har brug for at program der kan fortælle hvor meget aktiv tid ved PC'en man bruger. Det er primært til at vise knægten hvor lang tid han gamer. Han er med på ideen.

Fandt et program der hedder PConofftime der kan se de sidste tre uger tilbage, men er lidt i tvivl om det bare checker hvornår PC'en er tændt.

Måske er er der noget indbygget i win7?

Der er osse et program der hedder spector - sådan et snifferlike program. Men det koster kassen.

Da han så tallene fra PConofftime blev han faktisk lidt overrasket. Det bliver nemt til 5 timer om dagen. Starter lige efter skole. Lige op at spise og så ned og "slå folk ihjel" igen.

Kender i noget?

Mvh
Jesper
Avatar billede 1337zy Nybegynder
25. november 2011 - 21:55 #1
5 timer om dagen er ingen ting...

I kunne også prøve med et stopur?
Avatar billede Slettet bruger
26. november 2011 - 08:07 #2
kender ikke så meget til de programmer men har du ikke muligheden i din router at lave konfigurationer
det mener jeg at huske man kan

m.v.h
Avatar billede The_Buzz Novice
26. november 2011 - 08:52 #3
jesperfrehr:
Lige et lille tip fra en far til en anden.
Mine sønner spillede WoW og alle mulige andre ting, og jeg forsøgte at få dem til at lade være eller bruge deres tid mere konstruktivt.

Min ældste søn er nu 18 år klarer sig perfekt i skolen, er sproglig student og har super karakterer fordi han har kendskab til alle de sprog fra de unger han har spillet med...

Kort sagt, så ønsker jeg nu, at jeg ikke havde været så negativ overfor hans spil :)
Avatar billede madklub Guru
26. november 2011 - 11:55 #4
Hvis han spiller WoW, kan han skrive /played, så vises hvor meget tid han har totalt har spillet på den figur.
Andre spil må have lignende funktioner.
Avatar billede Slettet bruger
26. november 2011 - 12:55 #5
jeg huskede forkert - det er kun internet man kan gøre det som de ser det her

http://www.imgplace.com/viewimg100/2669/28netgear.jpg

m.v.h
Avatar billede bcw Nybegynder
27. november 2011 - 08:24 #6
Hej

Manictime er et godt bud. Jeg prøvede det selv en gang. Det viser alt hvad man bruger tid på, hvad enten det er seriøst eller ej. ;-)
Der også mulighed for diverse rapporter.
Det ligger bare og kører i bagggrunden, hvis selvf. man har sat det op til at starte med Windows.

http://www.manictime.com/

Mvh.
Bjørn