Avatar billede erlandsen Seniormester
23. november 2011 - 07:57 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Individuelle felter ved brevfletning

Jeg skal flette et brev med en excel liste men har problemer med at indsætte felterne...

Problemet er at jeg kun får mulighed for at indsætte to felter, men der er tyve felter/kolonner?

Jeg har oprettet en excel liste med two hundrede rækker og tyve kolonner, med første række som kolonne overskrift.

Herefter åbner jeg word dokumentet og vælger "Start brevfletning", hvorefter "Indsæt fletfelt" bliver synligt.

Når jeg klikker på "Indsæt fletfelt" er det kun to af felterne (to kolonneoverskrifter (j og K) der kan vælges.

Jeg kan ikke forstå hvorfor jeg ikke kan se dem alle - og slet ikke hvorfor det kun er kolonneoverskriften i kolonne J og K?
Avatar billede erlandsen Seniormester
23. november 2011 - 07:58 #1
det er i øvrigt office 2010...
Avatar billede erlandsen Seniormester
08. december 2011 - 07:42 #2
lukkes