Avatar billede UpS4 Nybegynder
22. november 2011 - 18:11 Der er 2 kommentarer

HJÆLP til drilsk brevfletning i word 2010

Hej,

Jeg skal have lavet en masse bordkort/glaskort, som skal stå på toppen af rødvinsglas. Det er nødvendigt, at der står navn og stilling på begge sider.

Jeg har forsøgt vha. brevfletning i word og en excel-fil, men jeg kan ikke få den til at gengive samme navn 2 gange.

Da dette er en hyppig opgave, ville det være rart med en løsning, i stedet for at skulle taste samtlige navne ind manuelt.

Håber meget der er nogen af jer, som kan hjælpe.

På forhånd tak!
Avatar billede supertekst Ekspert
22. november 2011 - 18:24 #1
Avatar billede Lene Fredborg Ekspert
25. november 2011 - 10:05 #2
Hvilken type af brevfletning benytter du og hvordan er teksten sat op i Word, dvs.hvordan er data, der skal bruges til for/bagside af bordkortene placeret i forhold til hinanden?