Avatar billede The_Buzz Novice
21. november 2011 - 16:31 Der er 1 løsning

Oversættelse fra dansk til norsk, finsk og estisk osv.

Hej

Jeg mangler nogen der kan oversætte fra Dansk til Norsk, Dansk til Finsk, Dansk til Estisk - grammatisk korrekt.

Problemet er bare, at det IKKE må blive dyrt - for det er LottoStat.dk's Viking Lotto del som jeg vil have oversat, og det er hovedsageligt overskrifter og lignende.

Dertil skal siges at jeg også bør få det gjort på Finsk, Estisk og så videre.

LottoStat.dk er næsten non-profit, men har en god flow af trafik, og har en bedre og bedre pagerank.

Desuden er LottoStat.dk sandsynligvis en af Danmark's mest besøgte Lotto sider, og ihvertfald den største med rundt 172.000 google indekserede sider.

Måske dit firma er nystartet og har brug for nogle do-follow links, så i vil rangere lidt bedre i Google? Måske det kunne være betaling nok for en start oversættelse og nogle periodiske tilrettelser?

Det er meget vigtigt at holde "udgiften" nede til det, det vil sige at jeg helst vil betale med link tilbage som tak for oversættelsen.

Nok har forsiden kun PR 3 på nuværende tidspunkt, men rigtigt mange af de 170.000 indekserede sider har 2 i PR. Dermed sagt at jeg umiddelbart vil mene at det vil være en god handel for et firma at få et returlink på samtlige sider for at oversætte skidtet.

Det der skal oversættes er temmelig begrænset...

Det vil jeg altså ikke give en masse penge for - mest af alt fordi den her side er primært non-profit, og månedlig overskud kan måske købe mig en bajer eller to hvis jeg gad bruge penge på det :)

Jeg har lige skrevet det ned i et Google dokument https://docs.google.com/document/pub?id=1-cSsV85rIfughzzR5jPP8gbMdYEHDHTgRTixguWa1Bs

Jeg HAR fundet en oversætter til Svensk.
Avatar billede The_Buzz Novice
26. november 2011 - 19:57 #1
lukketid