Avatar billede Jst1987 Nybegynder
19. november 2011 - 16:03 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

TV med PAP, 2 HDMI?

Hey eksperter!

Har lige fået internet TV, som selvfølgelig bliver kørt vist på tv'et (Sony Bravia KDL-40EX500) gennem HDMI. Derudover har jeg en PS3, som også kører på HDMI! Jeg elsker at se TV og spille PS3 samtidigt, hvilket vil sige, at jeg stiller mit TV på PAP (Gjorde jeg, da jeg havde tv gennem antenne)

Problemet er, at mit TV ikke vil vise begge signaler, da det eneste til syneladende skal være scart/RGB og et HDMI... Er der nogen, som har erfaring med det eller erfaring med en løsning af problemet?

Mvh
Jst
Avatar billede claes57 Ekspert
19. november 2011 - 16:52 #1
pip (ikke pap, men picture in picture) kræver nok, at de ene signal går gemmen tv's egen tv-tuner. Og med begge dine signaler som ikke er tv, så kan den ikke bruge pip.
Avatar billede vejmand Juniormester
19. november 2011 - 20:34 #2
claes57 >> Her kan du se forskellen mellem pip og pap.
Men om det gør nogen forskel, ved jeg ikke.
Bare ment som en service-oplysning til claes57......

http://www.futuretg.com/index.php?option=com_content&view=article&id=541:what-is-pippap-in-sony-bravia--&catid=84:10-home-technologies&Itemid=122
Avatar billede claes57 Ekspert
20. november 2011 - 10:42 #3
takker - den kendte jeg ikke - og har meget svært ved at se fidusen.
Et 40" tv køres ned til to 20" skærme med ringe opløsning og lyden fra de to kilder? køres det bare ud i et fælles med fælles lydstyrke?
Hvis man nu skal multitaske, så er to små skærme langt bedre.
Avatar billede Jst1987 Nybegynder
05. juni 2012 - 21:06 #4
Intet rigtig svar :)