Avatar billede mason Nybegynder
16. november 2011 - 19:08 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Word Template fylder voldsom meget!

Hej, jeg har lavet en Word template (.dotx) i Word 2007, med editerbare felter og noget grafik.
Men lige så snart jeg gemmer den som en template, så fylder den alt for meget, i forhold til hvis jeg laver den som et almindelig word dokument. Og den er meget tung at arbejde med. (F.eks. kan cursoren ikke følge med når man skriver).
Hvad gør jeg galt? Er der noget jeg ikke tager højde for, eller en indstilling/opsætning jeg har glemt?

Mange hilsner Mason
Avatar billede supertekst Ekspert
16. november 2011 - 19:20 #1
Prøv evt. at anvende Åbn og reparer
16. november 2011 - 19:49 #2
www.eksperten.dk/list/aabnespoergsmaal/mason - Point ude: 2.010  du vil få mere FEEDBACK hvis du selv giver FEEDBACK på / lukker dine tidligere spørgsmål !!!
www.eksperten.dk/faq#faq-8-5

Det virker 'negativt' med disse "Point ude: 2.010 " - og så 'gider' vi ikke hjælpe dig ...

Video der viser [AccepterSvar] ->
http://gratisupload.dk/vis/63579/

---

Derefter får du fidusen!!!
Avatar billede mason Nybegynder
17. november 2011 - 11:09 #3
Til Karise Larry: Det du skriver giver fin mening :-) Men de poster jeg har åbne, kan jeg ikke lukke. Jeg har anmodet folk der skal have point, om at lægge et "svar" så jeg netop kan give point, men de har kun lagt en "kommentar".
Jeg vil frygtelig gerne give point og afslutte, men pga. ovenstående kan jeg ikke gøre det. Eller kan det gøres på en anden måde?
17. november 2011 - 18:13 #4
Så læg selv et [svar] og EFTERFØLGENDE [Accepter] dit eget [svar] ...
Avatar billede mason Nybegynder
17. november 2011 - 18:37 #5
hej igen, super! Det vil jeg gå igang med. Mange tak for hjælpen.
Har for øvrigt været forbi din side www.ballade.dk da navnet lød meget tiltrækkende ;-) Og den skulle vise sig at være meget overraskende.... ved andet blik. Ikke ved første blik, var allerede på vej væk, inden jeg fangede den :-)
Hej fra Gitte
Avatar billede mason Nybegynder
18. november 2011 - 11:47 #6
..