Avatar billede Slettet bruger
15. november 2011 - 07:22 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Funktion i forespørgsel

Hej

Kan i hjælpe mig med at oprette følgende funktion i en forespørgsel:

Hvis feltet "Vareposttype"=1 OG feltet "Posttype"=0 OG feltet "Bilagstype"=1 så skal værdien hentes i feltet "Varepostmængde" og ellers skal værdien være 0.

Mvh. Christina
Avatar billede jensen363 Forsker
15. november 2011 - 08:29 #1
IIf([DinTabel]![Vareposttype]=1 And [DinTabel]![Posttype]=0 And [DinTabel]![Bilagstype]=1;[DinTabel]![Varepostmængde];0)
Avatar billede Slettet bruger
16. november 2011 - 07:39 #2
Så simpelt, når man lige ved hvordan det skal skrives ;-)
Tak for hjælpen. Lægger du lige et svar...

Mvh. Christina
Avatar billede jensen363 Forsker
16. november 2011 - 08:29 #3
Velbekommen