Avatar billede HappyHarry Nybegynder
13. november 2011 - 14:03 Der er 7 kommentarer og
2 løsninger

Ny HD i bærbar Ny installering af Windows7 home

Heey

Jeg har sat en ny HD i min bærbar vil installere windows7 (orginal) boter på min windows dvd den installere basis filer/drivere så kommer der en blå skærm som siger at jeg køre en CHKDSK men hvordan gør man det på en ny HD når der ingen ting er på den,

det burde være nemt men det er det ikke i dette tilfælde

hvordan løser jeg dette ??
Avatar billede Slettet bruger
13. november 2011 - 15:55 #1
er det en hd disk med usb  du vil installer Windows7 home
på ??

eller er det en ny (C:) disk du vil installer Windows7 home
på ??
Avatar billede Slettet bruger
13. november 2011 - 16:38 #2
CHKDSK er slet ikke nødvendig hvis harddisken er i orden. Hvis du har mulighed for det, så sæt HDD til en anden computers USB og formater den der (eller som ekstre intern på bundkortet). Find den så i Denne computer, højreklik på den og kør et check.
Avatar billede HappyHarry Nybegynder
15. november 2011 - 16:44 #3
så fik jeg problemet løst satte skidtet i en anden pc som slave formaterede skidtet så nu virker  det

takker for hjælpen
Avatar billede Slettet bruger
15. november 2011 - 19:17 #4
DUDE  #1 ??
Avatar billede haverslev Novice
15. november 2011 - 19:31 #5
Øhh er det passende at lægge et sådan svar?

http://www.eksperten.dk/faq#faq-4-2
Avatar billede HappyHarry Nybegynder
15. november 2011 - 20:07 #6
undskyld hvis jeg har trådt nogen over tærerne men er ny her på sitet
Avatar billede haverslev Novice
15. november 2011 - 20:14 #7
Du har ikke trådt nogen over tæerne, det er helt efter bogen.

Det jeg hentyder til er, at rasmus64745 skriver et svar, for et indlæg #1 der faktisk kun er spørgsmål og ikke nogen løsningsforslag.

Det er jo x4more, som skal lægge et svar, da det var hans indlæg du brugte.
Avatar billede Slettet bruger
15. november 2011 - 22:18 #8
Haverslev har ret, Der er forskel på at stille et spørgsmål, og på et løsningsforslag. Så jeg lægger et svar, hvis du ikke kan accterere det, nå ja så er det din afgørelse.
Avatar billede Slettet bruger
19. november 2011 - 17:31 #9
Jeg har så endnu et forslag. Tag nu og luk spørgsmålet, uanset hvad du bestemmer dig for.