Avatar billede mikaelch Novice
11. november 2011 - 00:34 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

bookingformular til Wordpress side

jeg ønsker en booking booking formular der virker til min stripper side en wordpress side

denne formular den skal indenholde disse her felter

navn

kontakt telefon nummer

adresses

post nummer ...

by ...

shows type alm. stripshow mv

uniform valg politi mv

arrangement type polterabend mv

under 18 år til sted

ekstra besked

godkender betingelserne

skal kunne gå 2 til mail

nuværende på min side virker ikke , den er lavet i joomla og kan ikke få til at vise også alle uniform typer derved en fejl vi valgt dette her i joomla

prøvet anden i wordpress den ødelagde søge funktion på min wordpress side

Der en gamle der virket før , dog kan være noget skal tilpasse da det er noget stort tema der bruges her på min side http://www.stripdanmark.dk

min side er været længe undervejs med problemer med at finde et let profil system ved oprettelse af stripper det er lykkes

tillægges opgaver er , jeg har oveni efterfølgende andre blogs der skal op at køre helt standard lige som min side http://www.showdancefitness.dk/ den er OK jeg kræver derved ikke det vilde der

ved kontakt skrive mail skrive hvad du har lavet før og gerne  med en referenceliste gerne også noget der viser du kan lave booking formular i wordpress
Avatar billede knmuel1 Nybegynder
11. november 2011 - 21:54 #1
Hej,
  Jeg har lang erfaren med arbjede i wordpress.
  Jeg kan håndtere denne opgave.
Lad mig vide, hvis det stadig er til rådighed.
Vh
Avatar billede mikaelch Novice
29. december 2011 - 16:16 #2
jeg fik lavet bookingformular havde betalt en

dog da jeg stadigvæk mangler ting der laves

vil gerne lære blive bedre wordpress derfor vigtigt bopæl sjælland desuden mangler engelske og andre opgaver nuværende har tid lidt engang imellem derved det vil ikke kunne nås færdig med ham inden langt over næste sommer da kommer andre opgaver i vejen for den person

dog lukker jeg men kunne dog bruge wordpress ekspert der kunne lave småting dog vigtigst lære dette wordprees bedre at kende så jeg kan overtage siden
Avatar billede knmuel1 Nybegynder
30. december 2011 - 20:38 #3
Hi ,
  I handled many wordpress projects .
You can mail for more details to info@ronplex.com
Avatar billede mikaelch Novice
02. januar 2012 - 14:36 #4
bedste det nok er på sjælland , men nuværende er gik på tidlige juleferie nul kontakt 3 uger nu og rykker for fejl i billeder det tager hovedet

desuden vis får kontakt tvivler jeg meget tid til alt er jo ikke ligefrem

bookingformularen blev færdig i slutning nowenber den er dog lidt svær at styre men der er andre opgaver , når ingen kontakt og har givet pengene dog må jeg videre nu da jeg også må tage hensynd til min stripper side at det fungere ideelt og signalet er klart selv om fik kontakt 3 uger siden var det kun kort og sagde der skete noget fakta er bare det er ekstremt sparsomt hvad sker lige nu