Avatar billede Slettet bruger
10. november 2011 - 15:36 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Game Cache File ændringer

Hejsa. Jeg har fået lysten til, at ændre nogle lyde i mit Day of Defeat 1.3 fra Steam. Jeg bruger GCFScale til at åbne og navigere ind til de lydfiler jeg vil ændre. Mit problem er bare, at jeg ikke kan "hive" de nye filer over i GCFScale-programmet så de erstattes. Hvad gør jeg? Den gamle lydfil er .WAV hvilket den nye også er. De hedder samme navn. Når jeg "hiver" dem over i programmet ændres musens udseende til en rund cirkel med en streg over (Ø)
Avatar billede JensPeterSvensson Nybegynder
10. november 2011 - 16:42 #1
Nu har jeg kun overfladisk læst beskrivelsen af det program, men intet sted læste jeg at det kunne ændrer i pakkerne. Kun at det kunne åbne dem og trække ud fra dem.

Derudover kan jeg forestille mig at steam muligvis kører en eller anden form for validering af at filerne faktisk er dem som spillet har. (Hvis den gør er det næppe en god ide at ændre i filerne.)

- Du ændrer fil A.
- Steam verificere at din fil A ikke svare til spillets fil A
- Steam autoopdater fil A
- Steam starter spillet.
Avatar billede Slettet bruger
10. november 2011 - 20:40 #2
Tak for hjælpen. Øv øv. Jeg må finde ud af noget andet. Det er fordi, når britterne vinder kommer der sækkepibemusik - det er irriterende, at høre på :P
Avatar billede Slettet bruger
27. oktober 2012 - 16:43 #3
Fikset