08. november 2011 - 16:08 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Hjælp til en felt på en rapport

Hej
Er der en access haj som kan hjælpe med et problem i en rapport
i Access?

Problemet er at der ikke vises en værdi på et felt, har virket før.

Hvis du kan hjælpe - beder jeg dig kontakte mig på min e-mail adresse som er: lauterbach@stofanet.dk

Jeg vil så sende databasen som en zip fil til dig.

Mvh JLALAU
Avatar billede fdata Forsker
08. november 2011 - 17:43 #1
... og den går jo så nok ikke - altså med de 200 point.

Husk lige reglerne (http://www.eksperten.dk/brugerbetingelser):

2.Regler for brug af Eksperten.dk

1.Det er ikke tilladt at:

12.tildele point for en løsning, der ikke er tilgængelig for alle Eksperten.dk's brugere.

13.tildele point for en opgave løst uden om Eksperten.dk (f.eks. opgaver løst via mail, ICQ eller telefon), eller blot et andet spørgsmål på Eksperten.dk (lovlig pointoverførsel undtaget).
09. november 2011 - 14:17 #2
Såfremt der kommer en brugbar løsning vil dette selvfølgelig
blive lagt ind her på eksperten!!

JLALAU
09. november 2011 - 14:24 #3
Er ser da gerne alle der mener at kunne løse problemet melde ind
med deres bud på en løsning, og igen vil løsningen blive lagt herind.

JLALAU
23. november 2011 - 08:51 #4
Tak til spg - som fandt en løsning på mit problem, som bestod i
at den daværende DLOOKUP var forkert, dette er blevet fixet.

Så kære SPG læg et svar så du kan få dine velfortjente point.

MVH
JLALAU