Avatar billede ranni Forsker
07. november 2011 - 22:49 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

Linien Always show icons, never thumbnails forsvundet

Hej
Jeg håber ikke jeg er røget i den forkerte bås.
Mine thumpnails billedfiler er nu kun ikoner.
I mappeindstillinger, hvor jeg markerer
Always show icons, never thumbnails
er forsvundet.
Kan jeg finde den igen  ??? gendannelse går ikke langt nok tilbage
Avatar billede Poko1 Ekspert
08. november 2011 - 08:06 #1
Prøv om du har sat et flueben forkert?
http://gratisupload.dk/vis_billede/668458/
Avatar billede ranni Forsker
08. november 2011 - 09:48 #2
Jeg glemte det vigtige.
Jeg kører Win 7 64.
Jeg har nulstillet/standart.
Da problemet viste sig var jeg inde for at se om linien var markeret og det var den ikke.
Jeg har googlet problemet og en del af rådene gik på den linien og nu er den forsvundet.
Avatar billede ranni Forsker
08. november 2011 - 11:12 #3
poke
Så tror jeg er på sporet af at uploade
Er det denne du vil have
http://gratisupload.dk/vis/668470/
Avatar billede Poko1 Ekspert
08. november 2011 - 11:38 #4
Det skal være det samme i 64 & 32Bit og jeg kan se at der mangler en linie "vis altid ikoner aldrig miniaturer" har du prøvet at gendanne standardinstillinger.
ellers sæt din Win7 skive i og lav en reparation ikke at forveksle med genindstallation
Avatar billede ranni Forsker
08. november 2011 - 11:56 #5
Min systemgendannelse havde kun 1 dato (selv om jeg krydsede for flere) og den dato lå ikke langt nok tilbage.
Der fulgte en skive med ved købet ???
Avatar billede ranni Forsker
08. november 2011 - 11:58 #6
Jeg har prøvet at nul/standart stille men ingen ændringer.
Avatar billede Poko1 Ekspert
08. november 2011 - 12:29 #7
Hvis der er en skive med som du skriver er her en vejledning.
http://gratisupload.dk/vis_billede/668472/
Avatar billede ranni Forsker
08. november 2011 - 12:54 #8
Der lavede jeg en alvor fejl

Der fulgte  i k k e  en skive med.

Undskyld Undskyld !!!!

Jeg har lavet sfc/scannow men ingen fejl
Avatar billede ranni Forsker
08. november 2011 - 13:31 #9
Jeg har en helt ny Win 7 skive der hjemme.
Kan jeg køre en reperation fra den eller snerper det hen en formatering og geninstl. af alt.
Jeg heldigvis alle film/billeder/dokumenter på en ekstern.
Avatar billede Poko1 Ekspert
08. november 2011 - 19:57 #10
Nu skriver du at du har en helt ny Win 7 hjemme.så kør som vist i #7 du må hellere lægge et svar på den anden tråd du har igang og selv acceptere det er i følge reglerne ikke lovligt at køre det samme spørgsmål 2 gange.
Avatar billede ranni Forsker
08. november 2011 - 20:00 #11
Jeg har i min desperate jagt efter en løsning været omkring "regedit hkey roots bmp" fundet at Nero 10 figurer der med en fornyligt  lavet  update, der passer med problemernes opstående.
Jeg ville så prøve at slette Nero 10 men det er lidt af en opgave.
Nero fylder 27 programmer i kontrolpanel
Avatar billede ranni Forsker
08. november 2011 - 20:08 #12
Jeg har oprettet her fordi mit problem arbejdede sig fra at være et foto teknisk problem til at være værre, en systemfejl !!! og måske krævede andre deltagere med anden viden.
Avatar billede ranni Forsker
09. november 2011 - 19:35 #13
Jeg har søgt efter et program lign Nero Clean til min Nero 10.
Nero 10 ligger som 27 programmer i Kontrolpanel, så det er lidt af en opgave.
Jeg har mistanke om at Nero Update er problemet.
Avatar billede ranni Forsker
10. november 2011 - 13:55 #14
Ak..ak !!!
Jeg ser nu forude grundet manglende respons en formatering.
Problemet er åbenbart ene stående.
Jeg frygter nu for en del gamle købte programmer ikke findes i gamle versioner, så jeg kan hente dem igen ??
Avatar billede ranni Forsker
11. november 2011 - 11:18 #15
Tak for at I prøvede at hjælpe, men problemet er desværre åbentbart ikke kendt og en løsning er svær at finde,når I ikke har skærm og taster foran.
Jeg lukker denne tråd.