Avatar billede 01hjorth Nybegynder
06. november 2011 - 14:02 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Medion - Win XP Re-installering

Hej. Jeg har igår oprettet en tråd næsten magen til denne, men da jeg kom til at lukke den ved en fejl har jeg nu startet en ny. Håber ikke det gør noget ;)

Okay. Landet ligger sådan at jeg er igang med at få formateret en halv-gammel Medion MD8808, så den kommer til at køre optimalt igen. Der følger to CD'er med til maskinen, henholdsvis en "Product Recovery CD-ROM" og en "Application & Support-Disc". For lige at være helt med, så se dette billede: http://oi43.tinypic.com/v2r23a.jpg
Er den til venstre (Product Recovery) ikke bare en Windows XP installations-disc?

Min plan er, siden "Application & Support-Disc" ikke virker vil jeg formatere hele skidtet C, D og E partionerne (Boot, Recover og Backup) og så derefter installere windows xp fra "Product Recovery CD-ROM'en". Vil dette kunne lade sig gøre? Og tror i disc'en skal bruge nogle filer fra recover drevet? Evt. nogen der kan hjælpe mig med en fremgangsmetode?

Håber virkelig på at få noget hjælp, for jeg er ret forvirret :)
Avatar billede Slettet bruger
06. november 2011 - 17:27 #1
Hvis den CD er lavet rigtig, skulle der ikke være noget i vejen for at rydde hele harddisken. Men prøv nu lige at boote op på den. Du behøver jo ikke at gennemføre installationen.
Hvis du vil rydde hele harddisken, vil jeg anbefale at køre Killdisk for at få renset helt op. Formatering er ikke det samme som at fjerne alt: http://www.killdisk.com/downloadfree.htm
Avatar billede 01hjorth Nybegynder
12. november 2011 - 16:52 #2
#1 Det lader til at din profil er blevet nedlagt så jeg kan vel ikke give points