Avatar billede TumseMM Nybegynder
05. november 2011 - 19:34 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Facebook login fejl

Hej eksperter .

Kunne godt tænke mig et login system med facebook. Har indsat dette stykke kode fra Facebook Developers:

    <body>
      <div id="fb-root"></div>
      <script>
        window.fbAsyncInit = function() {
          FB.init({
            appId      : 'xxxxxxxxxxxxxxxxxx',
            status    : true,
            cookie    : true,
            xfbml      : true
          });
        };
        (function(d){
          var js, id = 'facebook-jssdk'; if (d.getElementById(id)) {return;}
          js = d.createElement('script'); js.id = id; js.async = true;
          js.src = "//connect.facebook.net/en_US/all.js";
          d.getElementsByTagName('head')[0].appendChild(js);
        }(document));
      </script>
    <div class="fb-login-button" data-perms="email,user_checkins">
            Login
          </div>
</body>

Men den bliver ved med at skrive:
"Der opstod en fejl med Website. Prøv igen senere.

API Error Code: 191
API Error Description: The specified URL is not owned by the application
Error Message: redirect_uri is not owned by the application."

Hvad er der galt?
Avatar billede Slettet bruger
05. november 2011 - 19:55 #1
Ligner noget med en videreredigering af en url. Men mere kan jeg ikke hjælp med :)
Avatar billede 01hjorth Nybegynder
05. november 2011 - 21:26 #2
Hmm.. Skal lige forstå hvad det er du prøver på. Har du et login system på din hjemmeside hvor du vil gøre det muligt for folk at logge ind med deres facebook?
Avatar billede softspot Forsker
05. november 2011 - 23:07 #3
Under opsætningen af din app i facebook-admin skal du sætte en websiteurl som skal stemme overens med dit websites url for at det fungerer. Jeg kan ikke helt præcis huske hvad felterne hedder...
Avatar billede TumseMM Nybegynder
08. november 2011 - 17:09 #4
giv et svar softspot :) du har ret
Avatar billede softspot Forsker
08. november 2011 - 20:05 #5
Svar :-)