Avatar billede pollo Nybegynder
04. november 2011 - 12:54 Der er 1 løsning

kode til udprint

Hej

Jeg  bruger nedenstående kode  i forbindelse med udprint af manuelt udvalgte poster. Jeg mangler hjælp til at udvide koden således at der automatisk udprintes yderligere 3 andre rapporter ved det samme  tastetryk

Hvordan  skrives denne  ordre  ??

mvh Knud

Private Sub rapAfrFaktura_Click()
On Error GoTo Errorhandler
            DoCmd.GoToRecord acForm, "frmAfregningGenerelt", acFirst, 1
            Do Until Me.NewRecord = True
            DoCmd.GoToRecord acForm, "frmAfregningGenerelt", acNext, 1
            Loop

Errorhandler:
    If Err.Number = 2105 Then
        If Me.FilterOn Then
          DoCmd.OpenReport "rapAfrFakturaG", acViewprewiev, , Me.Filter
        Else
            DoCmd.OpenReport "rapAfrFakturaG", acViewprewiev
        End If
        Exit Sub
    End If

End Sub
Avatar billede pollo Nybegynder
24. januar 2016 - 15:14 #1
kk