Avatar billede losdivinos Nybegynder
03. november 2011 - 19:23 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Browserspil Programmør

Hey!

Jeg søger et par gutter mellem 13 og 18 år til et Browserspil.

Jeg vil køre spillet lidt i stil med OGame, opgradering, forskning, alliancer, kampe.

Dog er det langt fra sikkert, at det kommer til at foregå i rummet.

Jeg er selv 14 år, og har programmeret i en del tid.
Jeg kan HTML, CSS, PHP, MySQL. Derudover har jeg arbejdet rigtig meget med grafik.

Jeg ved utroligt meget om nettet på trods af min alder, og jeg tjener da også adskillige tusinde kroner om måneden med Facebook.

/Los Divinos
Avatar billede ChristianRLarsen Nybegynder
04. november 2011 - 19:13 #1
Hejsa

Har du nogle referencer af noget arbejde du har lavet?

MVH Christian R. Larsen
Avatar billede losdivinos Nybegynder
05. november 2011 - 15:52 #2
Ja, det har jeg skam.

Mit ældste og værste projekt hedder Levoni.

Elendigt kodet, men her er det.
http://www.levoni.dk/

Lige nu, er jeg med et par stykker igang med et projekt, der hedder EvaluateGraphics.

Designet er lavet, men ikke oppe på EG (EvaluateGraphics) endnu.

Men jeg kan programmerer nogenlunde alt, hvad der er muligt med PHP.
Avatar billede losdivinos Nybegynder
05. november 2011 - 15:53 #3
Forresten kan EvaluateGraphics findes på http://www.evaluategraphics.com
Avatar billede jacobrd3 Nybegynder
27. november 2011 - 20:41 #4
hvordan tjæner du penge på facebook? og hvordan har du lavet spillet på levoni.dk ?
Avatar billede losdivinos Nybegynder
12. december 2011 - 18:58 #5
ad
Avatar billede losdivinos Nybegynder
12. december 2011 - 18:59 #6
ad
Avatar billede jacobrd3 Nybegynder
15. december 2011 - 16:39 #7
ad hvad ?